• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Opname niet op harde schijf

Status
Niet open voor verdere reacties.
M

Martindr

Hallo,

Sinds een week hebben we problemen met het opnemen van programma's. Eerder deze week stond een opgenomen programma 's avonds niet op de harde schijf, maar 's morgens wel (dus met enkele uren vertraging). Sinds vandaag verschijnt een opgenomen programma niet meer op de harde schijf, terwijl de recorder wel aangeeft dat hij aan het opnemen is.

Heeft iemand enig idee waar dit aan kan liggen, of heeft iemand het zelfde probleem gehad ?

Groet
Martin
 
Je zou de ontvanger terug kunnen zetten naar de fabrieksinstellingen en kijken of hij dan weer functioneert zoals het hoort. Als dit niet helpt, kun je contact opnemen met de klantenservice (mits de ontvanger door Ziggo geleverd is en er nog garantie op zit, dit is 2 jaar). Zij kunnen er dan voor zorgen dat je de ontvanger naar ons op kunt sturen. De ontvanger zal dan nagekeken worden en is hij defect, dan krijg je een nieuwe.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan