Ik heb al meer dan een jaar last van dat er opnames mislukken met de melding: de opname is mislukt omdat u niet geabonneerd bent op deze service. het betreft altijd de zender RTL4 dus melding is onzin. Ik heb al twee keer een nieuwe horizonbox gehad, kabels diverse malen nagekeken,aansluiting gewijzigd, abonnement is meerdere malen opnieuw ingevoerd in de computer niets helpt. Een half jaar geleden is mij gezegd dat het een softwarefout zou kunnen zijn en dat het met de update van begin dit jaar opgelost zou zijn, niet dus.Andere medewerkers van UPC ontkennen dit weer.
Zijn er meer mensen die hier last van hebben?
Ik zit er inmiddels aan te denken om maar van provider te veranderen.
Zijn er meer mensen die hier last van hebben?
Ik zit er inmiddels aan te denken om maar van provider te veranderen.

