H
harleyrider
Hallo!
Ik heb sinds een maand de Humax 5050 en hij bevalt me goed maar ik heb alleen het volgende probleem:
Bij sommige geprogrammeerde opnames (meestal series zoals CSI New York en CSI Miami op RTL 4) krijg ik na de opname de melding dat de opname mislukt is. De melding zegt dat het programma gecodeerd is en dus niet opgenomen kon worden. Ziggo gebeld en die zeggen dat er geen enkel programma gecodeerd wordt. Humax zegt vervolgens dat het aan Ziggo ligt en zo wordt je van het kastje naar de muur gestuurd.
Ik vermoed een softwarefoutje in de Humax.
Hebben anderen dit probleem ook al eens gehad?
b.v.d.
Eric
Ik heb sinds een maand de Humax 5050 en hij bevalt me goed maar ik heb alleen het volgende probleem:
Bij sommige geprogrammeerde opnames (meestal series zoals CSI New York en CSI Miami op RTL 4) krijg ik na de opname de melding dat de opname mislukt is. De melding zegt dat het programma gecodeerd is en dus niet opgenomen kon worden. Ziggo gebeld en die zeggen dat er geen enkel programma gecodeerd wordt. Humax zegt vervolgens dat het aan Ziggo ligt en zo wordt je van het kastje naar de muur gestuurd.
Ik vermoed een softwarefoutje in de Humax.
Hebben anderen dit probleem ook al eens gehad?
b.v.d.
Eric
ops: