• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Opname met HD-recorder van sommige zenders lukt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.
W

wimdinie

Hallo, wij hebben interactieve tv en een HD-recorder van Cisco. De laatste tijd valt het mij op dat het opnemen van programma's op SBS en Net5 niet lukt. De opname staat in de lijst, maar als ik 'm wil afspelen krijg ik zwart beeld en de timer blijft op 0 staan. Iemand enig idee waar dat aan kan liggen?
Het opnemen van programma's van andere zenders gaat probleemloos.
 
Hallo wimdinie,

Vervelend dat je van de betreffende zenders niks meer kunt opnemen :-( Ik heb hier zo geen verklaring voor. Probeer de Cisco eens voor 10 seconden van de stroom te halen en herstel daarna de fabrieksinstellingen met behulp van: https://bit.ly/fabrieksreset.
Helpt dit niet, zou je nog kunnen overwegen om de harde schijf te formatteren. De bestaande opnames verdwijnen dan wel. We horen graag of je het hiermee hebt kunnen oplossen.

Met vriendelijke groet,
 
Hoi Julius, ik heb de schijf via instellingen gewist en opnieuw de fabrieksinstellingen laten doen. Hij heeft nu wel een programma van SBS opgenomen. Dus bedankt voor je advies!
 
Super! Dat is goed om te horen. Mocht je in de toekomst nog problemen ervaren, dan weet je ons te vinden!

Mvg.
 
Hier hetzelfde probleem, alleen wat vreemder.
Twee programma's direct naar elkaar opgenomen.
De eerste gewoon kunnen kijken, maar het programma erna teller op nul en zwart beeld.
Vorige week de zelfde opnames en wel gewoon afspelen.
Ga even alles terugzetten na fabrieksinstellingen, en opnieuw weer eens proberen.
Jos
 
Hoi Jos,

Het kan ook een eenmalige verstoring zijn geweest hoor. Maar vaak zie je inderdaad dat de Cisco na een fabrieksreset weer stabiel functioneert. We horen het graag, als je problemen blijft houden.

Met vriendelijke groet,
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan