- Berichten
- 415
- Internet
- Ziggo
- Digitale TV
- Ziggo
Vraag ik mij af of ONM vandaag is opgenomen want ik zag vandaag het rode opnamelampje niet branden,
kijk ik bij mijn geplande programma´s is de helft gewoon pleite
Wat is dit nou weer??
kijk ik bij mijn geplande programma´s is de helft gewoon pleite

Wat is dit nou weer??


