• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Opname herineringen pleite

Berichten
415
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Vraag ik mij af of ONM vandaag is opgenomen want ik zag vandaag het rode opnamelampje niet branden,
kijk ik bij mijn geplande programma´s is de helft gewoon pleite >:(

Wat is dit nou weer??
 
hehe, eindelijk iemand die hetzelfde meemaakt als ik vaak mee maak.
Ooorzaak onbekend, maar wel verdomde irritant.
 
pb1 zei:
hehe, eindelijk iemand die hetzelfde meemaakt als ik vaak mee maak.
Ooorzaak onbekend, maar wel verdomde irritant.


Zitten we dan mooi mee met z'n tweeën ;)

Maar leuk is anders.
 
Ik heb meteen even gekeken maar mijn lijstje voor de komende 2 weken is nog vol.
Maar het is geen terugkerende opname of hoe dat ook maar precies heet.

Ik selecteer programma's vanuit de EPG en deze staan er allemaal nog in.
 
Robert Koopman zei:
Ik heb meteen even gekeken maar mijn lijstje voor de komende 2 weken is nog vol.
Maar het is geen terugkerende opname of hoe dat ook maar precies heet.

Ik selecteer programma's vanuit de EPG en deze staan er allemaal nog in.

EPG gebruik ik niet want dat klopt toch nooit.

Al mijn opnamens heb ik met de hand ingevoerd en het zijn dagelijkse of wekelijkse opnamens.

Raar is dat 2 herinneringen zijn blijven staan van de 5.
 
powerquest zei:
Vraag ik mij af of ONM vandaag is opgenomen want ik zag vandaag het rode opnamelampje niet branden,
kijk ik bij mijn geplande programma´s is de helft gewoon pleite >:(

Wat is dit nou weer??

Wat is het probleem dan?
leek me veel erger als onm WEL was opgenomen..
Zou je het nog moeten kijken ook :o
 
Vreemd dat dan maar een deel weg is.
Of alles of niets maar niet de helft toch?

EPG werkt redelijk, HilversumBest is vrij strikt met de tijden.... 8)

EPG, Showview en PDC werken al jaren niet goed...... >:(
 
Gisterochtend (dinsdag 13 mei) ging bij mij een dagelijkse opname op SBS6 (Seinfeld) mis. Er stond in de programmalijst:
1 jan - geen gegevens 0% ruimte in beslag

Terwijl er normaal de datum en 'SBS6' staat en iets van 7% (het is een handmatig opname van 120 min omdat ze het altijd op een iets ander tijdstip uitzenden)

Ik had het nog nooit meegemaakt.
 
klend zei:
Gisterochtend (dinsdag 13 mei) ging bij mij een dagelijkse opname op SBS6 (Seinfeld) mis. Er stond in de programmalijst:
1 jan - geen gegevens 0% ruimte in beslag

Terwijl er normaal de datum en 'SBS6' staat en iets van 7% (het is een handmatig opname van 120 min omdat ze het altijd op een iets ander tijdstip uitzenden)

Ik had het nog nooit meegemaakt.

Wat jij beschrijft heb ook weleens meegemaakt, die DVR is maar een onbetrouwbaar ding.
 
powerquest zei:
Wat jij beschrijft heb ook weleens meegemaakt, die DVR is maar een onbetrouwbaar ding.

Ik heb ook één keer zo'n "nul-opname" gehad.
Waarom is mij volkomen onbekend, ik wist ook niet meer wat ik wilde opnemen.....
Stroomstoring? Netwerk-dip? Geen idee?

Ik vind daarom de DVR nog niet onbetrouwbaar..... ;)
Sterker nog, ik vind het een prima ding en gebruik het dagelijk en veel.
 
Terug
Bovenaan