• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Opname HD zenders bij de 50 zenders van UPC Digital Starter (+ DVR)

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Trat
  • Startdatum Startdatum
powerquest zei:
Link werkt niet....
Wat raar, werkt hier wel. Check anders bij UPC -> Digitale TV -> Starter (of andere, non HD abo's) -> Zenders -> Volledige lijst (ergens onderin).
 
Ik ben al dagelijks UPC aan het informeren dat ze die foute info moeten weghalen, maar ze hebben nog niets gedaan. Heb vandaag voor de derde keer de voice mail ingesproken.
Ik neem aan dat ze het tegelijkertijd met het toevoegen van Goed TV en Het Gesprek gaan verwijderen. Wishfull thinking?

pb1 zei:
Heb UPC er nogmaals op gewezen dat er foute info op de website staat. Je bent nu al de tweede die hierom bijna een verkeerd pakket kiest.
...........
Jeroen,

Ik heb het je al eerder meegedeeld maar ik zie dat er nog niets mee gedaan is.
Op de volgende websites staat abusievelijk vermeld dat Discovery HD en NGC HD in het Starter en Royaal pakket zitten. Ik heb nu al twee mensen gehoord die om deze redenen een verkeerd abonnement afgesloten hebben. Het gaat om:
https://www.upc.nl/televisie/zenderaanbod/zenders_1
https://www.upc.nl/televisie/zenderaanbod/digital_tv_pack
https://www.upc.nl/televisie/zenderaanbod/extra_channel_pack
https://www.upc.nl/popup.php?ContentName=txt_tv_50_zenders_popup
https://www.upc.nl/popup.php?ContentName=txt_tv_90_zenders_popup

Koen: Voor die mensen die een verkeerd pakket hebben genomen om deze reden moet ook wat gedaan worden natuurlijk.

Succes.

Piet
 
pb1 zei:
Ik ben al dagelijks UPC aan het informeren dat ze die foute info moeten weghalen, maar ze hebben nog niets gedaan.
Ik neem aan dat zae het tegelijkertijd met het toevoegen van Goed TV en Het Gesprek gaan verwijderen. Wishfull thinking?
Inmiddels denk ik te weten waarom die zenders erbij staan: je kunt die HD zenders misschien gewoon in SD kijken. Hetgeen wel een wassen neus is, want de programmering van die zenders is een en al herhaling...
 
Trat zei:
Inmiddels denk ik te weten waarom die zenders erbij staan: je kunt die HD zenders misschien gewoon in SD kijken. Hetgeen wel een wassen neus is, want de programmering van die zenders is een en al herhaling...
Nee, je kunt die kanalen (de nummers) niet met je SD box kiezen. En programmering is niet altijd identiek.
 
pb1 zei:
Nee, je kunt die kanalen (de nummers) niet met je SD box kiezen. En programmering is niet altijd identiek.
Die discovery en NGC herhalen toch de programma's tig keer in de maand?
 
mbt fouten op website:
Heb contact gehad met ......., content author van UPC, maar helaas kan hij (op dit moment) niets voor mij doen. Ik weet nu eigenlijk niet meer wie mij wel kan helpen. Ben een beetje door mijn bronnen heen.

Edit: Net contact gehad met een wat boze Ronald van der Aart die niet blij is dat ik direct met zijn collega's contact opneem. Ach, ik zal hem later wel vertellen dat ik het via de helpdesk ook al geprobeerd heb maar dat die niets KUNNEN doen. Ik hoop dat hij het nu oppakt.

mod edit: geen persoongegevens plaatsen aub
 
pb1 zei:
mbt fouten op website:
Heb contact gehad met ....., content author van UPC, maar helaas kan hij (op dit moment) niets voor mij doen. Ik weet nu eigenlijk niet meer wie mij wel kan helpen. Ben een beetje door mijn bronnen heen.

Edit: Net contact gehad met een wat boze Ronald van der Aart die niet blij is dat ik direct met zijn collega's contact opneem. Ach, ik zal hem later wel vertellen dat ik het via de helpdesk ook al geprobeerd heb maar dat die niets KUNNEN doen. Ik hoop dat hij het nu oppakt.

Wat zijn dat voor een halve zolen dan? Ze weten toch zeker wel wat voor producten ze verkopen? Klinkt mij een beetje als de Mycom / Vobis verkopers; Als ik die een jasje van de Scapino aan doet gaan ze gewoon schoenen verkopen, maakt geen verschil.
 
Terug
Bovenaan