• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Oplossing voor problemen IE na de-installatie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Berichten
54
Op het forum van Curtains for Windows (https://www.curtainsforwindows.nl/) staat het volgende geschreven:

Nadat curtains probleemloos is geïnstalleerd, blijken er diverse problemen in het programma te zitten (vooral e-mail wordt hopeloos)

De hele handel erafgegooid en toen geen internetverbinding meer, via EXTRA naar INTERNET-OPTIES en toen....ja, ja alle tabbladen verdwenen!!

Om te kunnen internetten maar weer de hele rataplan geïnstalleerd nu weer wel internet (tabbladen staan er weer!!!) en geen e-mail ...dat gaat lekker zo.

Dus eigenlijk hebben we nu een 'virus' van onze provider!! ...en daar mogen we ook voor betalen en eraf halen gaat dus moeilijk....

mailtjes worden niet beantwoord...

zal nog druk worden hier op het forum

Hierop kwam een antwoord van iemand van Joh. Enschede:

Dit is een probleem dat helaas inderdaad in speciale gevallen voor kan komen. Bij de Multikabel helpdesk is hier een workaround voor beschikbaar, die wij je eventueel ook toe kunnen sturen. Binnen enkele dagen komt er een patch van Curtains uit die onder andere dit probleem oplost. Deze patch zal automatisch naar alle gebruikers worden verzonden.

Mochten er mensen zijn die deze problemen hebben, informeer dan even bij de helpdesk van Multikabel.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan