• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Oplossing voor I34-9 melding bij Ziggo CI 2+ module

Status
Niet open voor verdere reacties.
O

offer24

Onlangs een nieuwe Samsung Ziggo CI+ gecertificeerd Led Smart Tv aangeschaft met dus een aansluiting voor Ziggo CI+ module aansluiting
Ik kreeg op mijn nieuwe Samsung de I34-9 melding. IK ontving namelijk alleen ned 1 + de Ziggo TV kanalen. Bij alle overige zenders ontving ik geen beeld met de melding I34-9 en "deze zender is tijdelijk niet beschikbaar" Deze melding wordt veroorzaakt door de verouderde Ziggo CI +2 module. Echter om dit probleem op te lossen hoef je geen nieuwe Ziggo CI 3+ module aan te schaffen, Het probleem is door mij ism Ziggo helpdeskmedewerkster opgelost nadat we via het Samsung TV- menu de software van de CAM Module gedownload/geupdate hadden. Plotsklaps ontving ik gelukkig weer alle digitale zenders.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan