I
Ivens
De Powersafer schijnt het probleem van te veel stroomverbruik door de standby mode van de mediabox op te lossen.
Iemand ervaring ermee??
Op onderstaande url kan je hem bekijken
https://www.erconline.nl/powersafer-voor-home-theater-p-1752.html
Iemand ervaring ermee??
Op onderstaande url kan je hem bekijken
https://www.erconline.nl/powersafer-voor-home-theater-p-1752.html

)
geen stroom is geen toegang. dus weer een outbandklant TYPE III Instalation