B
Birch
Hallo allemaal,
ik ben benieuwd naar de ervaringen van andere chello gebruikers met betrekking tot problemen oplossen.
April 2006 heb ik een extreme verbinding gekocht, wat al wat haken en ogen had. Ik had nota bene opgebeld, het zouo in orde komen. Later bleek dat ik uit het systeem was en er was dus niets in gang gezet.
Maar goed, foutje, kan gebeuren.
De eerste dag, een zondag, meteen aangesloten en getest om 8 uur 's ochtends. 600Kb, tegenvaller.
Nou ja, even gebeld met de helpdesk, misschien dat ik iets verkeerd had gedaan.
....
Om een lang verhaal kort te houden, 5 monteurs en 100 belletjes naar de helpdesk later is het nog niet opgelost.
Een kind maken gaat iig sneller dan een oorzaak voor mijn snelheidsprobleem vinden, laat staan oplossen.
Elke keer moet ik worden teruggebeld, maar dat gebeurd niet. Er schijnt een speciaal snelheidsproblementeam te zijn, maar daar heb ik nog nooit wat van terug gehoord. En zelfs na de vierde keer de gegevens voor dat team invullen, waarbij ik aangaf dat ik toch graag wat voortgang wil horen, nope, niets, nada.
De laatste monteur was een netwerkspecialist van UPC zelf, die echt zijn best gedaan heeft om het probleem binnenshuis te vinden, maar daar zit het volgens hem echt niet. Hij heeft echt alles overhoop gehaald om de boel te vinden
Dus laat de standaard tips (half duplex, router er uit, etc ) maar achterwege, meerdere keren gechecked op meerdere computers
Dus het zit er buiten, maar UPC houdt zich erg stil als ik vraag waaraan dan? En dan bedoel ik echt stil, als in : geen antwoord terug? Is het nu zo moeilijk om een oorzaak te vinden? Dat duurt toch geen 9 maanden? Als ik nu een lastige klant was die nooit een monteur binnenliet, of niets wilde uitproberen gaf ik ze gelijk, maar dat is het dus helemaal niet. Ik ben nog zo gek om elke keer zelf wéér te bellen, maar ze kunnen nooit diegene te pakken krijgen die terug zou bellen, zodat ik even kan vragen waarom het wéér niet gebeurd is. Weer de standaard vragen, weer een formulier voor het speciale team. Nog even en ik ken alle ip adressen uit mijn hoofd.
Heb ik een nieuwe record, of ben ik niet de enige met zoveel onwil van UPC's kant?
ik ben benieuwd naar de ervaringen van andere chello gebruikers met betrekking tot problemen oplossen.
April 2006 heb ik een extreme verbinding gekocht, wat al wat haken en ogen had. Ik had nota bene opgebeld, het zouo in orde komen. Later bleek dat ik uit het systeem was en er was dus niets in gang gezet.
Maar goed, foutje, kan gebeuren.
De eerste dag, een zondag, meteen aangesloten en getest om 8 uur 's ochtends. 600Kb, tegenvaller.
Nou ja, even gebeld met de helpdesk, misschien dat ik iets verkeerd had gedaan.
....
Om een lang verhaal kort te houden, 5 monteurs en 100 belletjes naar de helpdesk later is het nog niet opgelost.
Een kind maken gaat iig sneller dan een oorzaak voor mijn snelheidsprobleem vinden, laat staan oplossen.
Elke keer moet ik worden teruggebeld, maar dat gebeurd niet. Er schijnt een speciaal snelheidsproblementeam te zijn, maar daar heb ik nog nooit wat van terug gehoord. En zelfs na de vierde keer de gegevens voor dat team invullen, waarbij ik aangaf dat ik toch graag wat voortgang wil horen, nope, niets, nada.
De laatste monteur was een netwerkspecialist van UPC zelf, die echt zijn best gedaan heeft om het probleem binnenshuis te vinden, maar daar zit het volgens hem echt niet. Hij heeft echt alles overhoop gehaald om de boel te vinden

Dus laat de standaard tips (half duplex, router er uit, etc ) maar achterwege, meerdere keren gechecked op meerdere computers

Dus het zit er buiten, maar UPC houdt zich erg stil als ik vraag waaraan dan? En dan bedoel ik echt stil, als in : geen antwoord terug? Is het nu zo moeilijk om een oorzaak te vinden? Dat duurt toch geen 9 maanden? Als ik nu een lastige klant was die nooit een monteur binnenliet, of niets wilde uitproberen gaf ik ze gelijk, maar dat is het dus helemaal niet. Ik ben nog zo gek om elke keer zelf wéér te bellen, maar ze kunnen nooit diegene te pakken krijgen die terug zou bellen, zodat ik even kan vragen waarom het wéér niet gebeurd is. Weer de standaard vragen, weer een formulier voor het speciale team. Nog even en ik ken alle ip adressen uit mijn hoofd.
Heb ik een nieuwe record, of ben ik niet de enige met zoveel onwil van UPC's kant?