T
Tonka
Nadat ik een tip van een Ziggo medewerker kreeg om mijn bestaande abbonement om te zetten in een alles in 1 pakket, begonnen de problemen, eerst een week lang heen en weer gebeld omdat ik het modem niet kon activeren, na de beloftes van "morgen en overmorgen komt het goed" na een week een andere code gekregen die direct werkt.
Telefoon werkte niet en mijn internetsnelheid was ook niet verhoogd.
Maar ik kon weer internetten.
Een aantal dagen later was plotseling mijn internet er opnieuw uit.
Gebeld en men vertelde mij dat dit vast aan mijn kabel lag, die tussen de modem en mijn pc zit, ik vertelde dat dit niet kon omdat anders mijn pc dat aangeeft.
opnieuw kreeg ik de reactie op mijn scherm dat mijn modem opnieuw moet worden geactiveerd, als ik op volgende klik dan krijg ik te lezen dat mijn modem niet kan worden geactiveerd, belt u a.u.b. met de klantenservice,
Na vijf dagen wachten op weer loze beloften kreeg ik een medewerker aan de lijn die me tot mijn verbijstering vertelde niets voor mij te kunnen doen!!!!
Ik kon alleen voor de 5e keer mijn gegevens en modemtypenummers doorgeven zodat ze het voor de 5e keer bij de technische dienst kan neerleggen, hetgeen ook zij zich afvraagd of dat gaat werken.
Als klap op de vuurpijl lees ik op hier dat wanneer ik dan beter de automatische incasso kan blokeren de reactie, ja moet je doen als u een deurwaarder aan de deur wilt hebben.
Het is gewoon oplichting van de eerste klasse.
Ik kan niets meer, geen telefoon, geen internet, alleen tv werkt, maar ik houd mijn hart vast als die eruit vliegt want je kunt niets beginnen, je zit namelijk aan een "wurg"contract vast.
Ik begrijp niet dat de politiek of een ander orgaan dit niet kan verbieden.
Het is ongeloofelijk dat je door de shit van een bedrijf zelf in de problemen komt, (internet en telefoon nodig voor werk), en dat men je ook nog als een idioot behandeld bij de zeer dure helpdesk.
ik ben inmiddels zon 80 euro kwijt aan belkosten, ik ga ze hoe dan ook declareren, en de problemen moeten echt snel worden opgelost, lukt dit niet binnen een bepaalde tijd dan ga ik kijken wat het bureau van rechtshulp voor mij kan doen.
Ik ben het zat!
Telefoon werkte niet en mijn internetsnelheid was ook niet verhoogd.
Maar ik kon weer internetten.
Een aantal dagen later was plotseling mijn internet er opnieuw uit.
Gebeld en men vertelde mij dat dit vast aan mijn kabel lag, die tussen de modem en mijn pc zit, ik vertelde dat dit niet kon omdat anders mijn pc dat aangeeft.
opnieuw kreeg ik de reactie op mijn scherm dat mijn modem opnieuw moet worden geactiveerd, als ik op volgende klik dan krijg ik te lezen dat mijn modem niet kan worden geactiveerd, belt u a.u.b. met de klantenservice,
Na vijf dagen wachten op weer loze beloften kreeg ik een medewerker aan de lijn die me tot mijn verbijstering vertelde niets voor mij te kunnen doen!!!!
Ik kon alleen voor de 5e keer mijn gegevens en modemtypenummers doorgeven zodat ze het voor de 5e keer bij de technische dienst kan neerleggen, hetgeen ook zij zich afvraagd of dat gaat werken.
Als klap op de vuurpijl lees ik op hier dat wanneer ik dan beter de automatische incasso kan blokeren de reactie, ja moet je doen als u een deurwaarder aan de deur wilt hebben.
Het is gewoon oplichting van de eerste klasse.
Ik kan niets meer, geen telefoon, geen internet, alleen tv werkt, maar ik houd mijn hart vast als die eruit vliegt want je kunt niets beginnen, je zit namelijk aan een "wurg"contract vast.
Ik begrijp niet dat de politiek of een ander orgaan dit niet kan verbieden.
Het is ongeloofelijk dat je door de shit van een bedrijf zelf in de problemen komt, (internet en telefoon nodig voor werk), en dat men je ook nog als een idioot behandeld bij de zeer dure helpdesk.
ik ben inmiddels zon 80 euro kwijt aan belkosten, ik ga ze hoe dan ook declareren, en de problemen moeten echt snel worden opgelost, lukt dit niet binnen een bepaalde tijd dan ga ik kijken wat het bureau van rechtshulp voor mij kan doen.
Ik ben het zat!