• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Opheldering van UPC gevraagd: Toekomst Royaal Pakket

Berichten
2.994
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
In verband het verdwijnen van nog meer kanalen uit het Royaal Pakket heb ik de volgende vragen via Wassily-UPC aan UPC gesteld.

De onderstaande PM heb ik naar Wassily-UPC gestuurd:

Beste Wassily,

Vandaag heb ik gelezen dat UPC voor de zoveelste keer kanalen uit het Royaal Pakket gaat halen i.v.m. het introduceren van het nieuwe Kinderpakket. Als klant van UPC, die al jaren van het Royaal Pakket heb kunnen genieten, wil ik graag weten waarom er nog 2 zenders uit mijn pakket worden gehaald zonder dat ze door nieuwe kanalen vervangen worden.

Als klant van UPC wil ik nu antwoorden op de onderstaande vragen hebben en opheldering rondom de toekomst van het UPC Royaal Pakket:

1. Waarom wordt het Royaal Pakket constant door UPC uitgekleed? [Het lijkt nu nergens op het pakket dat ik oorspronkelijk heb besteld.]

2. Aangezien het hoeveelheid zenders die nu uit het Royaal Pakket verdwenen zijn, waarom is de prijs van het Royaal Pakket niet omlaag gegaan?

3. Is UPC van plan het Royaal Pakket binnen de komende 6 maanden/ 1 jaar af te schaffen?

Makkelijke vragen, dus graag antwoord van UPC hierop.

Met vriendelijke groet,[\i]
 
Ik probeer even een overzicht te vinden van alle kanalen die t.o.v. het standaard pakket digitale tv extra in het Royaal pakker zitten, maar helaas kan ik dat nergens op de UPC site vinden. Ik zie wel een totaal overzicht van beide pakker maar geen pagina of overzichtje waar je de beide pakketten met elkaar kunt vergelijken. Ik zou het wel eens interessant vinden om e.e.a. te vergelijken, ik begin me namelijk af te vragen of ik het nog wel de moeite waard vind om een abonnement op Royaal te houden. Weet iemand of er ergens zo'n overzichtje te zien is?
 
https://www.upc.nl/televisie/tv-zenders/
kun je de vergelijking maken daar staan appart in wat er in het starters abo zit en wat er in royaal zit
starter zijn 50 kanalen royaal ruim 90 kanalen
 
Je hebt wel gelijk er verdwijnd steeds meer ben benieuwd wat de reactie zal zijn.
 
Als er überhaupt op word gereageerd natuurlijk.Maar ben ook wel benieuwd.
 
z@ppelin24 is toch een zender van de publieke omroepen, mogen deze dan zomaar in een premium pakket worden gestopt waar ze in feite minder publiekelijk van worden? als ze besluiten het kanaal niet meer door te geven kan ik daar boos om worden maar ok weg is weg. maar dit lijkt me niet helemaal de bedoeling van een publiek net.
 
@HP Deskjet, goed bezig hoor :6

Ik hoop voor je dat er niet zo'n algemeen antwoord komt met slappe excuses zoals te doen gebruikelijk bij UPC...
 
Terug
Bovenaan