F
feejzor
Kan iemand mij vertellen of het mogelijk is om met de PC de opgenomen programma's van de DVR af te halen? er zit een netwerk aansluiting op, als ik hier mijn laptop aanhang met een crosslink kabeltje dan zie ik een statusscherm maar verder niets.
Ik ben er verder niks illegaals mee van plan ofzo, maar zou handig zijn als ik programma's ook kan backuppen
net als vroeger de videoband (antiek!)
Grtz
Mark
Ik ben er verder niks illegaals mee van plan ofzo, maar zou handig zijn als ik programma's ook kan backuppen
net als vroeger de videoband (antiek!) Grtz
Mark