N
NitroX infinity
5 Mei moesten er een programma en film opgenomen worden. Allebei op dezelfde zender, na elkaar in die volgorde.
De film is opgenomen en staat in Mijn Opnames (en kan gekeken worden).
Het programma is ook opgenomen, het rode ledje brandde. Echter staat het programma niet in de lijst met opnames, wel staat het in Mijn Agenda.
Achter de info van het programma in Mijn Agenda staat een rood rondje met een 7 of Z erin. Maar het programma is niet af te kijken.
Is het programma nou wel opgenomen en zo ja, waarom staat deze niet in Mijn Opnames, of heeft de recorder mij voor de gek gehouden?
De film is opgenomen en staat in Mijn Opnames (en kan gekeken worden).
Het programma is ook opgenomen, het rode ledje brandde. Echter staat het programma niet in de lijst met opnames, wel staat het in Mijn Agenda.
Achter de info van het programma in Mijn Agenda staat een rood rondje met een 7 of Z erin. Maar het programma is niet af te kijken.
Is het programma nou wel opgenomen en zo ja, waarom staat deze niet in Mijn Opnames, of heeft de recorder mij voor de gek gehouden?