• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

[Opgelost] Vervanging dvd r

  • Onderwerp starter Onderwerp starter edjeleeuwarden
  • Startdatum Startdatum
E

edjeleeuwarden

Goedemiddag,

Vandaag ter vervanging een nieuwe Mediabox ontvangen echter de melding " smartcard wordt niet herkend" zorgt er nu voor dat we geen beeld hebben en na contact met de helpdesk wordt glashard beweerd dat ze dit na 3 werkdagen opgelost hebben. " Tot die tijd kunt u analoog kijken"
( heb het serienummer van de box en de code van de smartcard door moeten geven... vreemd dat ze dat niet weten aangezien dat ding toch echt bij UPC vandaan komt lijkt me)


Nu wil ik heel graag Eredivisie live kijken dit weekend en dat ziet er nu niet naar uit dat dit gaat lukken,
Heeft iemand toevallig een oplossing om de 72 uur/ 3 werkdagen van UPC te omzeilen na ontvangst van een nieuwe DVDr mediabox.

(Ik heb de oude mediabox ook nog, die kuren vertoonde en hier krijg ik de zenders niet meer ingeprogrammerd :( )



Bij voorbaat dank voor een reactie.
Met vr gr.

Edwin
 
Re: Vervanging dvd r

Ja dat is klote maar er is niets aan te doen. je oude zal al wel uitgeschakeld zijn, je kan het nog proberen of hij nog beeld geeft, maar meestal wordt op dezelfde dag dat de nieuwe wordt bezorgd en oude uitgeschakeld.

En de drie dagen gaan pas dinsdag in nu en niet vandaag, weekend en pasen.

Je kan gewoon weer bellen en hopen dat er iemand zit die je wel verder wil helpen, want als het echt moet kunnen ze altijd het systeem omzeilen met kunstgrepen, maar ze doen het meestal niet.
Anders vragen naar de afdeling opzeggingen die kunnen je vaak wel goed en snel helpen, ze willen kennelijk klanten niet kwijt. ;)
 
Re: Vervanging dvd r

Bedankt voor de tip Bollebakker!

Hij doet het!

Ongelovelijk maar waar, opnieuw medewerker gesproken die wel even de vrijgave gaf binnen 4 minuten!

Hebben ze daar misschien medewerkers Plus en medewerkers Gewoon o.i.d? ;)

In elk geval voetbal vanavond!

Groet!
 
Terug
Bovenaan