- Berichten
- 278
- Internet
- Ziggo
- Digitale TV
- Ziggo
Ik heb sinds een tijd nu al last van het feit dat mijn HP Printer niet meer werkt. Zodra er verbinding gelegd wordt met het netwerk komt er een foutmelding tevoorschijn dat ik de printer aan en uit moet zetten. Als dit gedaan is komt de foutmelding vrolijk nog een keer en dit blijft zo doorgaan.
Ik dacht eerst dat het aan de printer lag, maar na een andere HP printer aangesloten te hebben, kreeg ik dezelfde melding daar.
Op het internet ff gaan zoeken... kwam ik mensen tegen die zeiden dat het aan Ziggo lag ivm. een update die ergens in augustus of september ofzo uitkwam, waardoor het draadloos gedeelte helemaal van slag is met printers.
Deze theorie dus even getest - Modem helemaal uitgezet, printer aan....... en ja hoor, printer werkt perfect. Alleen kan ik hem nu niet als netwerk printer gebruiken zonder een kabel aan te sluiten. Het wifi gedeelte is dus helemaal nutteloos nu. Dit slaat helemaal nergens op natuurlijk. Waarom heeft Ziggo nog geen update uitgebracht om het probleem te verhelpen?
Is er misschien nog iets wat ik zelf kan doen om het probleem eventueel op te lossen?
Ik dacht eerst dat het aan de printer lag, maar na een andere HP printer aangesloten te hebben, kreeg ik dezelfde melding daar.
Op het internet ff gaan zoeken... kwam ik mensen tegen die zeiden dat het aan Ziggo lag ivm. een update die ergens in augustus of september ofzo uitkwam, waardoor het draadloos gedeelte helemaal van slag is met printers.
Deze theorie dus even getest - Modem helemaal uitgezet, printer aan....... en ja hoor, printer werkt perfect. Alleen kan ik hem nu niet als netwerk printer gebruiken zonder een kabel aan te sluiten. Het wifi gedeelte is dus helemaal nutteloos nu. Dit slaat helemaal nergens op natuurlijk. Waarom heeft Ziggo nog geen update uitgebracht om het probleem te verhelpen?
Is er misschien nog iets wat ik zelf kan doen om het probleem eventueel op te lossen?