- Berichten
- 278
- Internet
- Ziggo
- Digitale TV
- Ziggo
Ik heb mijn Ubee modem vervangen ivm. printer problemen, maar nu heb ik dit nieuwe modem gekregen (TC7200), en nu kom ik geeneens boven de 45 Mbps. (Heb een 200/20 pakket).
Kan het zijn dat het nog niet volledig geactiveerd is misschien?
Kan het zijn dat het nog niet volledig geactiveerd is misschien?
