• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

[opgelost]rtl8 slecht beeld/resolutie

Berichten
16.432
Internet
  1. Odido
Digitale TV
  1. Odido
Weet niet wat upc aan het doen is maar sinds paar dagen is rtl8 sd zeer beroerd, bitrate maar 1a2mbit en een reso van 544x576 inplaats van 720x576 en 8mbit/s, ook geluid is slecht.

mod: plaatje verwijderd ivm malware melding

let niet op signaal van 23% is bug in driver.
 
Re: rtl8 slecht beeld/resolutie

Kan natuurlijk best aan UPC liggen.

Jij bent overigens Malware volgens Chrome ???
 
Re: rtl8 slecht beeld/resolutie

Ja ook ik krijg een groot rood scherm te zien in deze browser met een waarschuwing voor een invoeging van Devil-Strike-com.
De andere browsers Firefox Opera in de chrome versie en IE en Safari functioneren gewoon.
 
Re: rtl8 slecht beeld/resolutie

Apart draai er geen site op ofzo, staan alleen paar foto's en ts files op, zal eens aankaarten bij hosting provider.


hmmm met chrome v28.0.1500 krijg ik geen foutmeldingen.
 
Re: rtl8 slecht beeld/resolutie

Hier met versie 28.0.1500.98 m
De site van jouw werkt overigens gewoon met dezelfde versie en daar treedt verschijnsel niet op
Alleen bij de invoeging op Chelloo krijg ik deze zeer opvallende waarschuwing.
 
Re: rtl8 slecht beeld/resolutie

Denk dat er wat fout zit bij Chelloo.nl, alles gechecked en geen virus/malware op server ook niet in plaatje.

Nu via bijlage.
rtl8_544x576.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Re: rtl8 slecht beeld/resolutie

Zie mijn reacties in het andere topic hierover.

Hier is het https://chelloo.nl/Ziggo/index.php?topic=50011.msg660733;topicseen#new
 
Re: rtl8 slecht beeld/resolutie

En sinds gister avond weer goed beeld, reso weer 720x576 en bitrate weer 8mbit/s.
 
Terug
Bovenaan