Beste mensen,
sinds gisteren heb de Horizon spullen aangesloten (had hiervoor slechts analoge kabel via upc, tel en i'net via andere providers). Na uurtje wachten na aanzetten Horizon box werkte alles prima qua tv, en ook internet werkte direct (nog steeds!).
Echter, ik weet niet of ik te veel met de afstandsbediening heb zitten klooien of dat er iets anders is maar:
als ik de box aanzet, staat tv op een zender maar hoor ik geen geluid. Als ik van kanaal wissel staat er netjes welk kanaal het hoort te zijn maar komt er een zwart beeld (gisteren werkte alles nog prima). Ook als ik dan terug ga naar origineel komt er een zwart beeld. Kan dan wel menu in, en alle info staat er.. maar geen beeld en geen geluid. Maar als ik horizon box afsluit, dan hoor ik vaak even geluid van de zender!
Heb ik iets mis gedaan met de remote, of is er iets anders aan de hand?
Groet,
landobee
edit: ter verduidelijking, het lijkt er dus op als ik op een kanaal zit dat horizon "er achter" of "er voor" zit, en dat ik iets nog moet klikken om hem op "gewone" programmastand te krijgen
edit 2: na box half uur uit te hebben gehad werkt alles weer.
sinds gisteren heb de Horizon spullen aangesloten (had hiervoor slechts analoge kabel via upc, tel en i'net via andere providers). Na uurtje wachten na aanzetten Horizon box werkte alles prima qua tv, en ook internet werkte direct (nog steeds!).
Echter, ik weet niet of ik te veel met de afstandsbediening heb zitten klooien of dat er iets anders is maar:
als ik de box aanzet, staat tv op een zender maar hoor ik geen geluid. Als ik van kanaal wissel staat er netjes welk kanaal het hoort te zijn maar komt er een zwart beeld (gisteren werkte alles nog prima). Ook als ik dan terug ga naar origineel komt er een zwart beeld. Kan dan wel menu in, en alle info staat er.. maar geen beeld en geen geluid. Maar als ik horizon box afsluit, dan hoor ik vaak even geluid van de zender!
Heb ik iets mis gedaan met de remote, of is er iets anders aan de hand?
Groet,
landobee
edit: ter verduidelijking, het lijkt er dus op als ik op een kanaal zit dat horizon "er achter" of "er voor" zit, en dat ik iets nog moet klikken om hem op "gewone" programmastand te krijgen
edit 2: na box half uur uit te hebben gehad werkt alles weer.