• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

* opgelost * Geen geluid meer, kan geen kanaal wisselen zonder zwart beeld

Status
Niet open voor verdere reacties.
Berichten
1
Beste mensen,

sinds gisteren heb de Horizon spullen aangesloten (had hiervoor slechts analoge kabel via upc, tel en i'net via andere providers). Na uurtje wachten na aanzetten Horizon box werkte alles prima qua tv, en ook internet werkte direct (nog steeds!).

Echter, ik weet niet of ik te veel met de afstandsbediening heb zitten klooien of dat er iets anders is maar:
als ik de box aanzet, staat tv op een zender maar hoor ik geen geluid. Als ik van kanaal wissel staat er netjes welk kanaal het hoort te zijn maar komt er een zwart beeld (gisteren werkte alles nog prima). Ook als ik dan terug ga naar origineel komt er een zwart beeld. Kan dan wel menu in, en alle info staat er.. maar geen beeld en geen geluid. Maar als ik horizon box afsluit, dan hoor ik vaak even geluid van de zender!

Heb ik iets mis gedaan met de remote, of is er iets anders aan de hand?

Groet,
landobee

edit: ter verduidelijking, het lijkt er dus op als ik op een kanaal zit dat horizon "er achter" of "er voor" zit, en dat ik iets nog moet klikken om hem op "gewone" programmastand te krijgen

edit 2: na box half uur uit te hebben gehad werkt alles weer.
 
De laatste paar dagen ook dezelfde probleem. Dan wil ik zappen en dan is er alleen zwart beeld. Als ik de box uitzet met de afstandsbediening zie ik wel beeld voor dat ie uitgaat. Enige wat helpt is de box uitzetten met de knop aan de achterkant. En soms helpt het als ik via de guide een zender kies. Dan heb ik weer beeld. De box werkt bijna een maand goed, maar de laatste paar dagen alleen maar problemen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan