• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

[Opgelost]EurosportHD NL audio.

Berichten
16.432
Internet
  1. Odido
Digitale TV
  1. Odido
Merk sinds vanmiddag dat eurosport hd nederlands commentaar nu in Dolbydigital word doorgegeven, dit was voorheen altijd mp2.

Goeie stap van eurosport iedergeval :)
 
Re: EurosportHD NL audio.

Alleen is die Nederlandse DD audiospoor niet altijd goed qua synchronisatie (achtergrondgeluid loopt achter op de commentaarstem) en af en toe stottert die voor een paar seconden.
 
Re: EurosportHD NL audio.

Hier ook veel last van stotteren
 
Re: EurosportHD NL audio.

Dat doet hij al vanaf het begin. Inmiddels een week of 2 geleden. Het is net of je de wave hoort in plaats van ziet. :)
 
Re: EurosportHD NL audio.

ik zelf vond hem vrij hol net of die commentator in een grote hal staat.
 
Re: EurosportHD NL audio.

Nog steeds is het niet opgelost. Zitten ze te slapen bij Eurosport?
 
Re: EurosportHD NL audio.

Vermoedelijk wel ;)

Ik zet het geluid tegenwoordig op het 2.0 spoor. Daar gaat het wel goed.
 
Re: EurosportHD NL audio.

Ik heb sinds kort ook een (Basis 3-1) pakket waarin nu ook Eurosport HD zit en het viel me op dat de zender wel Engelse audio heeft, maar gekgenoeg niet standaard gekozen wordt (is nu NL) ondanks de instellingen die ik heb gedaan in de instellingen van mijn Pace HD jaren geleden en dit staat nog steeds goed en wordt ook netjes op Eurosport SD en Cartoon Network toegepast door standaard de Engelse audio af te spelen.
 
Re: EurosportHD NL audio.

Alfons Verbiest zei:
Vermoedelijk wel ;)

Ik zet het geluid tegenwoordig op het 2.0 spoor. Daar gaat het wel goed.

Slapen doen ze zeker, elke ochtend geen geluid maar soort van gezoem op dolby nl spoor, totdat zender begint met uitzenden.
 
Terug
Bovenaan