• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

OPGELOST De video is onderbroken. Onze excuses voor het ongemak.

  • Onderwerp starter Onderwerp starter lol
  • Startdatum Startdatum

lol

Berichten
337
Krijg hier de online PC versie van horizon niet aan de praat.

-Bekabelde verbinding
-Silverlight 5.1.30514.0 en flash 17.0.0.134 nieuwste versies
-Niet op Chrome, Firefox, Maxthon, IE of Firefox (allen laatste versie) Maxthon ook oudere versies geprobeert
-Silverlight fix it geeft geen storingen
-Silverlight opnieuw geinstalleerd
-Cache schoon
-Overige silverlight (microsoft demo's) of flash benodigde site werken perfect
-Verbinding goed, sterker nog draadloos op android werkt wel

Win 7 64 bit

Bij het aanklikken van willekeurige uitzending krijg ik te zien:
De video is onderbroken. Onze excuses voor het ongemak.
Druk op de afspeelknop om de video opnieuw te starten.

Daarna gebeurt er niets meer

Iemand nog een tip
 
Re: De video is onderbroken. Onze excuses voor het ongemak.

Bij mij helpt de refresh pagina knop
meestal als ik opstart met 1 tv zender ook last van
na de refresh loopt hij meestal een uur of 2 goed door om vervolgens weer
uit te vallen in deze video is onderbroken. Dit ondervind ik sinds UPC overgestapt
is op silverlight player.
 
Re: De video is onderbroken. Onze excuses voor het ongemak.

Helaas pagina vernieuwen, wachten, opnieuw openen heeft allemaal geen resultaat. Ook vandaag geen beeld
 
Re: De video is onderbroken. Onze excuses voor het ongemak.

Ik vraag met af of er echt een oplossing is, Silverlight is namelijk niet de beste software die er bestaat.
 
Re: De video is onderbroken. Onze excuses voor het ongemak.

Hier hetzelfde probleem nog niet een oplossing kunnen vinden.
Nu kijk ik dan maar via een tablet.
 
Re: De video is onderbroken. Onze excuses voor het ongemak.

net even getest, doet het wel hier via Chrome.. Heb je al geprobeerd zonder je virusscanner? Wellicht controleert hij de stream en lukt het daardoor niet?
 
Re: De video is onderbroken. Onze excuses voor het ongemak.

Ook met de virusscanner uit geen beeld, op www kom ik meer tegen en ook Windows 7 64 bit, ik ben bang dat UPC er aan moet sleutelen
 
Re: De video is onderbroken. Onze excuses voor het ongemak.

Ook bij mij op Windows 10 64 bit dezelfde melding (is niet dezelfde hardware als de Win 7 64 bit).
Zal het een 64 bit probleem zijn ?
 
Re: De video is onderbroken. Onze excuses voor het ongemak.

Het_Ventje zei:
Zal het een 64 bit probleem zijn ?

Heb gewoon beeld... Windows 8.1 Pro u1 x64 met FF38:

2015-04-07_22-08-33.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Re: De video is onderbroken. Onze excuses voor het ongemak.

Ok, dus geen 64 bit issue, tenminste geen Windows 8 64 bit.
 
Terug
Bovenaan