R
ron65
Ik heb een extra Linksys op de kop getikt die ik wil gaan voorzien van extra geheugen zie link.
https://wiki.openwrt.org/OpenWrtDocs/Customizing/Hardware/MMC
Alleen zoek ik eigelijk zo uitleg in het nederlands om eventuele fouten te voorkomen me engels is niet zo goed.
Wie heeft dit projektje al gedaan en of heeft voor mij een nederlandse duidelijk uitleg ik gebruik dd-wrt waar de functie mmc al in zit.
Bedankt Ron.
https://wiki.openwrt.org/OpenWrtDocs/Customizing/Hardware/MMC
Alleen zoek ik eigelijk zo uitleg in het nederlands om eventuele fouten te voorkomen me engels is niet zo goed.
Wie heeft dit projektje al gedaan en of heeft voor mij een nederlandse duidelijk uitleg ik gebruik dd-wrt waar de functie mmc al in zit.
Bedankt Ron.
