• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Openen Explorer erg langzaam!

  • Onderwerp starter Onderwerp starter jeedee
  • Startdatum Startdatum
J

jeedee

Sinds een week duurt het gemiddeld zo'n 15 à 18 seconden voordat Explorer geopend wordt (voordat ik beeld krijg).
Ik ben geabonneerd op de Extreme verbinding en heb dit nog nooit meegemaakt! In eerste instantie denk je dat het tijdelijk zal zijn, maar niets is minder waar......... Wat is er aan de hand?
 
Lijkt mij toch dat het meer aan iets op jouw PC ligt dan aan je verbinding. Gaat het surfen naar andere pagina's daarna wel gewoon met de snelheid die je gewend bent?
 
heb er sinds een weekje ook last van
alleen als ik voor het eerst de internetpagina opvraagt.
daarna als het geladen is geen problemen meer.
 
TimN zei:
Lijkt mij toch dat het meer aan iets op jouw PC ligt dan aan je verbinding. Gaat het surfen naar andere pagina's daarna wel gewoon met de snelheid die je gewend bent?

Ik heb écht naar alles gekeken op mijn PC waar het aan zou kunnen liggen, maar ik hoor dat mijn zoon (hier in de buurt) er ook last van heeft........ Kijk ook eens naar het volgende bericht, daar wordt ook al melding van dit probleem gemaakt.
Overigens heb ik er geen last meer van als de verbinding eenmaal tot stand is gekomen, alleen lijkt het er op dat sommige links ook iets trager reageren!
 
Heb hetzelfde, ligt 100% niet aan mijn pc , heb 8 dagen nu fiberpow.60
Mijn adsl verbinding is nog niet afgesloten, als ik hem daar op zet, bij aanklikken opent hy gelijk.
Bij fiberpow. moet ik lang wachten voor dat hy opent, zwaar irritant
woon in amsterdam
 
Heb donderdag, vrijdag en het hele weekend last van gehad van dit probleem maar het is nu vooralsnog verdwenen...

Edit: Ai, even te snel enthousiast geworden, het is weer in alle hevigheid terug…op een notificatie mailtje van dit forum reageert de browser na zo’n 15 a 18 seconden.

Ik zat eerst als boosdoener te denken aan een update van Adobe die ik afgelopen week binnen heb gekregen...vanaf dat moment begon het maar dat kan toeval zijn.
 
groezel zei:
Heb hetzelfde, ligt 100% niet aan mijn pc , heb 8 dagen nu fiberpow.60
Mijn adsl verbinding is nog niet afgesloten, als ik hem daar op zet, bij aanklikken opent hy gelijk.
Bij fiberpow. moet ik lang wachten voor dat hy opent, zwaar irritant
woon in amsterdam

Postcode 1102, geen last van en heb fiber power 60.

Probeer anders eens of het ook is met Firefox.
 
Ik heb dit ook een keer gehad..
Wat ik toen gedaan heb is:

Ga naar je internet explorer:
- Menu extra
- Geavanceerd
- Instellingen voor internet explorer opnieuw instellen
- Opnieuw instellen.

Hij reset dus maw je internet explorer. Bij mij was het daarna weer goed..

Het is een optie..
 
thaGenius32 zei:
Ik heb dit ook een keer gehad..
Wat ik toen gedaan heb is:

Ga naar je internet explorer:
- Menu extra
- Geavanceerd
- Instellingen voor internet explorer opnieuw instellen
- Opnieuw instellen.

Hij reset dus maw je internet explorer. Bij mij was het daarna weer goed..

Het is een optie..

thaGenius, je bent echt geniaal...bij mij is het probleem over. Wel even alles opnieuw instellen maar er zijn ergere zaken...
 
thaGenius32 zei:
Ik heb dit ook een keer gehad..
Wat ik toen gedaan heb is:

Ga naar je internet explorer:
- Menu extra
- Geavanceerd
- Instellingen voor internet explorer opnieuw instellen
- Opnieuw instellen.

Hij reset dus maw je internet explorer. Bij mij was het daarna weer goed..

Het is een optie..

Hartelijk bedankt! Je doet je (alias) naam alle eer aan!!!! Ik vraag me nu alleen nog even af waarom dat probleem bij mij en schijnbaar ook vele anderen, ontstaan is (om er lkering uit te trekken).
 
Terug
Bovenaan