J
jeedee
Sinds een week duurt het gemiddeld zo'n 15 à 18 seconden voordat Explorer geopend wordt (voordat ik beeld krijg).
Ik ben geabonneerd op de Extreme verbinding en heb dit nog nooit meegemaakt! In eerste instantie denk je dat het tijdelijk zal zijn, maar niets is minder waar......... Wat is er aan de hand?
Ik ben geabonneerd op de Extreme verbinding en heb dit nog nooit meegemaakt! In eerste instantie denk je dat het tijdelijk zal zijn, maar niets is minder waar......... Wat is er aan de hand?