B
Beterams
Hoi heeft iemand een oplossing voor de melding van Ned 3 HD gecodeerd.
Heeft het gewoon gedaan met open DVB-C en geeft nu aan gecodeerd.
Ned 1 en 2 HD werken wel?
Heeft het gewoon gedaan met open DVB-C en geeft nu aan gecodeerd.
Ned 1 en 2 HD werken wel?