• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Open DVB-C Ned 3 HD gecodeerd

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Beterams
  • Startdatum Startdatum
B

Beterams

Hoi heeft iemand een oplossing voor de melding van Ned 3 HD gecodeerd.
Heeft het gewoon gedaan met open DVB-C en geeft nu aan gecodeerd.
Ned 1 en 2 HD werken wel?
 
Ik liep tegen hetzelfde probleempje aan. (ontvang de UPC digitale zenders via een C/T-USB Tuner)
Oplossing was: hernieuwde zenderscan, kennelijk heeft UPC iets aan de coderingen of zo gewijzigd.
 
Heb het gevonden Ned 3 HD heeft een nieuwe frequentie nl. 485750 bij deze zenders moet je hem laten zoeken. Bedankt voor je antwoord. Je moet het allemaal zelf ook maar uitzoeken wat dat betreft.
 
Terug
Bovenaan