N
newbie
Hopelijk kan iemand me helpen.
Ik heb al geruime tijd DTV. Alles werkte perfect. Gebruikte alles met veel tevredenheid maar sinds 2 maanden zijn de problemen begonnen.
Het eerste (gekke?) probleem. Ik kan alle zenders kijken maar zodra ik bij E! Channel aankwam gaf ie melding: er is geen signaal. Viel 't geluid weg en kon ik wel naar alle zenders zappen maar was er geen geluid en stond er half in beeld die signaalstoring melding. Ik MOET dan naar 999 gaan en daarna weer naar een normale zender om verder te kunnen kijken. Maar ik moest dus E! en een paar zenders die erna komen mijden om niet weer die fout te krijgen.
Maar nu... Sinds vandaag kan ik ned1/2/3 helemaal niet meer zien. Zelfs als ik naar 999 ga en daarna naar 2/3 oid werken ze niet
Rtl4/5/7/8 sbs etc. werken wel fine. (E! e.d. nog steeds niet..).
Heb even opgeschreven wat ik te zien krijg op 999 . Alles staat iig op GOED!
10.205.151.118
10.205.183.248
Daartussen modemnummer e.d. (is niet relevant toch?)
ip: 17ms
Heb ook nog Chello en dat werkt 'perfect'. Postcode =5611 (Eindhoven)
Wat kan ik doen?
Ik heb al geruime tijd DTV. Alles werkte perfect. Gebruikte alles met veel tevredenheid maar sinds 2 maanden zijn de problemen begonnen.
Het eerste (gekke?) probleem. Ik kan alle zenders kijken maar zodra ik bij E! Channel aankwam gaf ie melding: er is geen signaal. Viel 't geluid weg en kon ik wel naar alle zenders zappen maar was er geen geluid en stond er half in beeld die signaalstoring melding. Ik MOET dan naar 999 gaan en daarna weer naar een normale zender om verder te kunnen kijken. Maar ik moest dus E! en een paar zenders die erna komen mijden om niet weer die fout te krijgen.
Maar nu... Sinds vandaag kan ik ned1/2/3 helemaal niet meer zien. Zelfs als ik naar 999 ga en daarna naar 2/3 oid werken ze niet
Rtl4/5/7/8 sbs etc. werken wel fine. (E! e.d. nog steeds niet..).Heb even opgeschreven wat ik te zien krijg op 999 . Alles staat iig op GOED!
10.205.151.118
10.205.183.248
Daartussen modemnummer e.d. (is niet relevant toch?)
ip: 17ms
Heb ook nog Chello en dat werkt 'perfect'. Postcode =5611 (Eindhoven)
Wat kan ik doen?
). Probleem leek daarna opgelost, maar de volgende dag was het weer raak. Heb toen weer de stekker eruit gehaald en terug gedaan en had de telefoon al in mijn hand om met de klantenservice te bellen. Het vreemde is dat het probleem sindsdien niet meer is voorgekomen 