T
THEDUTCHJOKER
IN begin april kreeg ik een brief van Chello dat ik teveel dataverkeer had. Ik ben rustiger aan gaan doen maar ik ben opeens zonder waarschuwing ofzo afgesloten.
Ik die helpdek belle en die zegge dat ze een mail en een aantal brieven naar me hebben gestuurt daarover maar die heb ik nooit ontvangen. (en toen gooide ze opeens gewoon de hoorn op de telefoon).
Ik ben toen naar een UPC winkel in Arnhem geweest en hun hebben zelf een fax naar Chello gestuurt maar ik zit nu al 3 weken te wachten op antwoord. Ik heb zelf ook een aantal faxen gestuurt en mailtjes maar je hoord gewoon geen donder van ze.
Ik kreeg opeens een rekening vandaag over de maand Juni voor de inetkosten. En die schijn ik dus te moeten betalen (dacht het niet)
Maar gelukkig stap ik over op ADSL.
Maar dit is toch gewoon niet normaal of wel dan
Ik die helpdek belle en die zegge dat ze een mail en een aantal brieven naar me hebben gestuurt daarover maar die heb ik nooit ontvangen. (en toen gooide ze opeens gewoon de hoorn op de telefoon).
Ik ben toen naar een UPC winkel in Arnhem geweest en hun hebben zelf een fax naar Chello gestuurt maar ik zit nu al 3 weken te wachten op antwoord. Ik heb zelf ook een aantal faxen gestuurt en mailtjes maar je hoord gewoon geen donder van ze.
Ik kreeg opeens een rekening vandaag over de maand Juni voor de inetkosten. En die schijn ik dus te moeten betalen (dacht het niet)
Maar gelukkig stap ik over op ADSL.
Maar dit is toch gewoon niet normaal of wel dan
