E
Erik22665
Ik krijg de laatste tijd steeds vaker meldingen dat een programma niet kan worden opgenomen. Op Nickelodeon HD kan m'n dochter niet opnemen omdat het auteursrechterlijk beschermd is en via de Android app lukt het niet om op afstand GTST op te nemen. Ook via horizon.tv lukt het niet altijd (zelfde netwerk!)
Hebben meer mensen hier last van. Bekabeling is goed en niets gewijzigd en de box is al verschillende malen terug gezet naar fabrieksinstellingen, dan werkt het wel weer een poosje maar daarna gaat het weer steeds minder.... raar toch?
De melding op horizon.tv is : "we hebben uw opdracht niet kunnen uitvoeren omdat er te weinig informatie is".
De melding op Android app : "De opname kon niet worden ingesteld. Probeer het opnieuw of controleer de veelgestelde vragen op horizon.tv voor mogelijke oplossingen"
Zijn er meer mensen die dit ondervinden?
Hebben meer mensen hier last van. Bekabeling is goed en niets gewijzigd en de box is al verschillende malen terug gezet naar fabrieksinstellingen, dan werkt het wel weer een poosje maar daarna gaat het weer steeds minder.... raar toch?
De melding op horizon.tv is : "we hebben uw opdracht niet kunnen uitvoeren omdat er te weinig informatie is".
De melding op Android app : "De opname kon niet worden ingesteld. Probeer het opnieuw of controleer de veelgestelde vragen op horizon.tv voor mogelijke oplossingen"
Zijn er meer mensen die dit ondervinden?