G
Grijzeharen
Sinds een jaar klant bij UPC. De groei van grijze haren is, naar ik vermoed, versneld door UPC.
Vanaf het begin af aan problemen met de tv. Met name UPC On Demand en de bestelde films op Film 1 frustreren ons. Zit je lekker te kijken, krijg je om de haverklap te maken met signaalverlies.
Elke keer bellen met UPC (à 10ct/m), krijg je te horen dat het aan de kabel zal liggen (al meermalen vervangen). Monteur heeft ook al het wandcontactdoos vervangen, wat ietwat verbetering geeft, maar het mocht niet baten. Elke keer weer het kastje resetten. Deze is ook al eens vervangen. Elke keer weer hetzelfde riedeltje van de helpdeskmedewerker: "dit is echt heel vervelend voor u, meneer. Maar dit is echt het enige dat ik op dit moment voor u kan doen", "kan ik u nog ergens anders mee van dienst zijn?". Kan het ze niet kwalijk nemen, ze doen hun best. Het is UPC die niks met de klachten doet.
Toen verhuisd.
Hoopte op verbetering in ons nieuwe huis. Helaas.
Alle problemen begonnen weer van voren af aan. Ook hier nieuw wandcontactdoos. En daarbij de gebruikelijke telefoontjes met elke keer dezelfde reactie. 
Dan hebben we het nog niet gehad over de beloofde internetsnelheid. 25Mb/s.... Die snelheid wordt gehaald, als ik test op de UPC site doe. Maar als ik een onafhankelijke proef doe, kom ik nog niet op de helft.
Met bellen hebben wij geen problemen gehad, gelukkig.
Al met al ben ik mij nu dus aan het oriënteren op andere aanbieders, maar als ik daar de ervaringen van lees, zakt mij de moed in de schoenen. Maar met UPC ben ik absoluut klaar. Ik hoop binnenkort op een gouden tip van iemand. Ik ben inmiddels zo ver dat ik best een paar euro meer wil betalen, om van het gelazer af te zijn. Al moet ik mezelf gelukkig prijzen, als ik de ervaringen van anderen lees.
Het kan dus toch nog erger..
sterkte allemaal..
Vanaf het begin af aan problemen met de tv. Met name UPC On Demand en de bestelde films op Film 1 frustreren ons. Zit je lekker te kijken, krijg je om de haverklap te maken met signaalverlies.
Elke keer bellen met UPC (à 10ct/m), krijg je te horen dat het aan de kabel zal liggen (al meermalen vervangen). Monteur heeft ook al het wandcontactdoos vervangen, wat ietwat verbetering geeft, maar het mocht niet baten. Elke keer weer het kastje resetten. Deze is ook al eens vervangen. Elke keer weer hetzelfde riedeltje van de helpdeskmedewerker: "dit is echt heel vervelend voor u, meneer. Maar dit is echt het enige dat ik op dit moment voor u kan doen", "kan ik u nog ergens anders mee van dienst zijn?". Kan het ze niet kwalijk nemen, ze doen hun best. Het is UPC die niks met de klachten doet.
Toen verhuisd.
Hoopte op verbetering in ons nieuwe huis. Helaas.
Alle problemen begonnen weer van voren af aan. Ook hier nieuw wandcontactdoos. En daarbij de gebruikelijke telefoontjes met elke keer dezelfde reactie. 
Dan hebben we het nog niet gehad over de beloofde internetsnelheid. 25Mb/s.... Die snelheid wordt gehaald, als ik test op de UPC site doe. Maar als ik een onafhankelijke proef doe, kom ik nog niet op de helft.
Met bellen hebben wij geen problemen gehad, gelukkig.
Al met al ben ik mij nu dus aan het oriënteren op andere aanbieders, maar als ik daar de ervaringen van lees, zakt mij de moed in de schoenen. Maar met UPC ben ik absoluut klaar. Ik hoop binnenkort op een gouden tip van iemand. Ik ben inmiddels zo ver dat ik best een paar euro meer wil betalen, om van het gelazer af te zijn. Al moet ik mezelf gelukkig prijzen, als ik de ervaringen van anderen lees.
Het kan dus toch nog erger..
sterkte allemaal..


... en dan lach je iemand die je wilt helpen uit?
