• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Op zoek naar een andere aanbieder

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Grijzeharen
  • Startdatum Startdatum
G

Grijzeharen

Sinds een jaar klant bij UPC. De groei van grijze haren is, naar ik vermoed, versneld door UPC. :( Vanaf het begin af aan problemen met de tv. Met name UPC On Demand en de bestelde films op Film 1 frustreren ons. Zit je lekker te kijken, krijg je om de haverklap te maken met signaalverlies. >:( Elke keer bellen met UPC (à 10ct/m), krijg je te horen dat het aan de kabel zal liggen (al meermalen vervangen). Monteur heeft ook al het wandcontactdoos vervangen, wat ietwat verbetering geeft, maar het mocht niet baten. Elke keer weer het kastje resetten. Deze is ook al eens vervangen. Elke keer weer hetzelfde riedeltje van de helpdeskmedewerker: "dit is echt heel vervelend voor u, meneer. Maar dit is echt het enige dat ik op dit moment voor u kan doen", "kan ik u nog ergens anders mee van dienst zijn?". Kan het ze niet kwalijk nemen, ze doen hun best. Het is UPC die niks met de klachten doet. >:(

Toen verhuisd. :) Hoopte op verbetering in ons nieuwe huis. Helaas. >:( Alle problemen begonnen weer van voren af aan. Ook hier nieuw wandcontactdoos. En daarbij de gebruikelijke telefoontjes met elke keer dezelfde reactie. :-X

Dan hebben we het nog niet gehad over de beloofde internetsnelheid. 25Mb/s.... Die snelheid wordt gehaald, als ik test op de UPC site doe. Maar als ik een onafhankelijke proef doe, kom ik nog niet op de helft.

Met bellen hebben wij geen problemen gehad, gelukkig.

Al met al ben ik mij nu dus aan het oriënteren op andere aanbieders, maar als ik daar de ervaringen van lees, zakt mij de moed in de schoenen. Maar met UPC ben ik absoluut klaar. Ik hoop binnenkort op een gouden tip van iemand. Ik ben inmiddels zo ver dat ik best een paar euro meer wil betalen, om van het gelazer af te zijn. Al moet ik mezelf gelukkig prijzen, als ik de ervaringen van anderen lees.
Het kan dus toch nog erger..

sterkte allemaal.. ;)
 
er zijn gelukkig wel andere niet-kabel mogelijkheden natuurlijk, ik zou ook niet blijven als je er gewoon gefrustreerd van raakt. de kans is natuurlijk aanwezig dat je bij anderen ook problemen hebt maar je kunt allicht eens adsl danwel glasvezel proberen

ben overigens benieuwd op welke site je dan test dat er zo'n verschil zit tussen de speedtest van upc en andere speedtest(s)
 
elvagabundo zei:
ben overigens benieuwd op welke site je dan test dat er zo'n verschil zit tussen de speedtest van upc en andere speedtest(s)

En dan hangt het er ook nog vanaf welke server binnen de speedtests hij gebruikt ;)
 
Vervelend dat je niet optimaal gebruik kunt maken van onze diensten. We willen graag kijken of we hierin iets voor je kunnen betekenen.

Zou je mij eens een PM willen sturen met je klantgegevens? Dan zorg ik ervoor dat er contact met je wordt opgenomen om nog eens goed naar bovengenoemde problemen te kijken.
 
Haha

welllicht kan EK ons nog wat tips geven, want hij weet er kennelijk meer van. Ik weet alleen van speedtest.nl. Van andere testen ben ik niet op de hoogte. (laatste test gisteren kwam ik trouwens niet boven de 2Mb... :o
 
www.speedtest.net (Java benodigd) en test een aantal
verschillende Nederlandse servers. www.speed.io is ook wel een goede.

Succes.
 
Grijzeharen zei:
Haha

welllicht kan EK ons nog wat tips geven, want hij weet er kennelijk meer van. Ik weet alleen van speedtest.nl. Van andere testen ben ik niet op de hoogte. (laatste test gisteren kwam ik trouwens niet boven de 2Mb... :o
Even serieus, je test echt met speedtest.nl ??? ... en dan lach je iemand die je wilt helpen uit?

Ter informatie: speedtest.nl is de meest onbetrouwbare speedtest die je maar kunt gebruiken. Die slaat werkelijk helemaal nergens op.
 
René [Mr. Jinx] zei:
Even serieus, je test echt met speedtest.nl ??? ... en dan lach je iemand die je wilt helpen uit?

Ter informatie: speedtest.nl is de meest onbetrouwbare speedtest die je maar kunt gebruiken. Die slaat werkelijk helemaal nergens op.

Was vroeger net snel genoeg voor m'n ADSL lijntje van 4 Mbps. :-\
 
ik lachte mezelf uit, omdat ik er absoluut geen verstand van heb en hij me wijst op zaken om op te letten...

dus begrijp me niet verkeerd. als het zo overkomt: my humble apoligies 8)
 
Ohhhh, excuses dan voor mijn reactie :) Ik begreep je helemaal verkeerd.
 
Terug
Bovenaan