- Berichten
- 1.525
- Internet
- Ziggo
- Digitale TV
- Ziggo
Gistermiddag dachten we even de Cisco HD DVR (zwart / 8685 aan te zetten, een heleboel opgenomen van de week dus lekker kijken. Helaas nog geen jaar oud (juni2011) en het was een hele nieuwe box, geen beeld meer. Lampje van rood naar groen, in de display Load>> maar dat doet ie altijd en dan na een paar seconden gaat hij uit, rode lampje en tijd uit display, paar seconden laten weer hetzelfde. Nou even 10 minuten aagekeken stroom er vanaf even een harde update, geen resultaat.
Bellen met de HD en zeer fijn te woord gestaan, alles door genomen maar eind van het verhaal, helaas de box gaat niet meer werken, we sturen u een nieuwe toe, maar daat duurt 3 tot 5 werkdagen, ooooooo en het is zaterdag, dus met de paas in het verschiet met heel veel mazzel, as vrijdag
20 minutene later nog door een andere medewerker gebeld, nog wat dingen geprobeerd maar nee mag niet meer zo zijn. Ja kan gebeuren dan mar analoog kijken, maar wat een beeld, dramatische als je de HD dvr bent gewend. Wel vreselijk jammer van al het opgenomen, Peking express oa, maar ja soms zit het mee en soms zit het tegen en ook al is de box nog geen jaar oud het is en blijft techniek.
Fijne dagen
Gr
Rob
Bellen met de HD en zeer fijn te woord gestaan, alles door genomen maar eind van het verhaal, helaas de box gaat niet meer werken, we sturen u een nieuwe toe, maar daat duurt 3 tot 5 werkdagen, ooooooo en het is zaterdag, dus met de paas in het verschiet met heel veel mazzel, as vrijdag

20 minutene later nog door een andere medewerker gebeld, nog wat dingen geprobeerd maar nee mag niet meer zo zijn. Ja kan gebeuren dan mar analoog kijken, maar wat een beeld, dramatische als je de HD dvr bent gewend. Wel vreselijk jammer van al het opgenomen, Peking express oa, maar ja soms zit het mee en soms zit het tegen en ook al is de box nog geen jaar oud het is en blijft techniek.
Fijne dagen
Gr
Rob