• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Op zaterdag stuk, lekker dan

Berichten
1.525
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Gistermiddag dachten we even de Cisco HD DVR (zwart / 8685 aan te zetten, een heleboel opgenomen van de week dus lekker kijken. Helaas nog geen jaar oud (juni2011) en het was een hele nieuwe box, geen beeld meer. Lampje van rood naar groen, in de display Load>> maar dat doet ie altijd en dan na een paar seconden gaat hij uit, rode lampje en tijd uit display, paar seconden laten weer hetzelfde. Nou even 10 minuten aagekeken stroom er vanaf even een harde update, geen resultaat.
Bellen met de HD en zeer fijn te woord gestaan, alles door genomen maar eind van het verhaal, helaas de box gaat niet meer werken, we sturen u een nieuwe toe, maar daat duurt 3 tot 5 werkdagen, ooooooo en het is zaterdag, dus met de paas in het verschiet met heel veel mazzel, as vrijdag???
20 minutene later nog door een andere medewerker gebeld, nog wat dingen geprobeerd maar nee mag niet meer zo zijn. Ja kan gebeuren dan mar analoog kijken, maar wat een beeld, dramatische als je de HD dvr bent gewend. Wel vreselijk jammer van al het opgenomen, Peking express oa, maar ja soms zit het mee en soms zit het tegen en ook al is de box nog geen jaar oud het is en blijft techniek.
Fijne dagen
Gr
Rob
 
Dat je wat je opgenomen kwijt ben is helaas jammer, ik kan er over meepraten. Eigenlijk zouden ze daar nog iets op moeten vinden. Een makkelijk verwisselbare hd of iets dergelijks.
 
Net gedaan Robert, haha, dank je voor de tip.
gr
Rob
 
werd deze ook altijd zo warm,
we hebben vrijdag nr 2 binnen gekregen, onze oude werd erg heet, en de laatste tijd als we een opname bekeken dan zetten we hem ff op pauze om drinken etc te pakken dan wou hij niks meer doen liep ie vast en vooruit spoelen was ook zeer mooi bij een opname de ene keer deed hij het wel normaal en de andere keer liep hij dan ook weer vast, opstarten ook een drama,
kort om hopelijk is de 2de box beter hoop het ook voor jou,
wij hadden hem binnen 3dagen in huis.
 
Dank je Rob.
Wobbe ook deze werd wel vrij warm, maar niet veel meer dan me vorige Philips.
Ik wacht nu maar even af welke ik nu krijg, zal geen nieuwe zijn denk ik gezien de komst van de Horizonbox.
Als het maar weer werkt.
Gr
Rob
 
Je kunt nog even het volgende proberen.

- Stekker van de mediabox er min 30 sec uit halen. Druk op de Menu-button van de UPC afstandbediening (gericht op de mediabox) en zet tegelijkertijd de stroom weer op de mediabox. De mediabox gaat, als het goed is, nu terug naar de fabrieksinstellingen.

Eventueel daarna een geforceerde software update uitvoeren.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Beste Johnny,

De HD had deze stap gisteren ook al uitgevoerd en mocht niet baten.
Bedankt voor de tip, maar zal even geduld dienen te hebben denk ik maar zo.
Gr
Rob
 
Aha, duidelijk.
Ik vermelde hem omdat veel helpdesk medewerkers deze truc niet schijnen te kennen.
 
Terug
Bovenaan