Goede middag
Op 28/08/2021 is mijn abonnement op gezegd via de KPN dat beëindigd zal worden op 28/09/2021 begin oktober alles terug gestuurd
en ook ontvangen daar kreeg eerst een laatste rekening van € 49,79 wat ik nog moest betalen volgens Ziggo wat ook niet klopt want ik heb mijn factuur betaald tot 30/09/2021 ziggo contact gehad volgens ziggo is het niet opgezegd ,contact met KPN gehad volgens KPN is dat wel op28/08/2021 gebeurd ,KPN zal dat oplossen tot mijn grote verbazing weer een rekening van ziggo a € 79,40 te betalen weer met ziggo contact gezocht via de mail want ziggo is heel moeilijk te bereiken , ik vindt een slechte reklame van ziggo en zal het ook wel vertellen , dat mensen niet serieus genomen worden bij ziggo
Hopelijk kan het gebruikers forum wat voor mijn doen het is gewoon een bureaucratische organisatie bij ziggo .
Gr : J.A.de Ruiter
Op 28/08/2021 is mijn abonnement op gezegd via de KPN dat beëindigd zal worden op 28/09/2021 begin oktober alles terug gestuurd
en ook ontvangen daar kreeg eerst een laatste rekening van € 49,79 wat ik nog moest betalen volgens Ziggo wat ook niet klopt want ik heb mijn factuur betaald tot 30/09/2021 ziggo contact gehad volgens ziggo is het niet opgezegd ,contact met KPN gehad volgens KPN is dat wel op28/08/2021 gebeurd ,KPN zal dat oplossen tot mijn grote verbazing weer een rekening van ziggo a € 79,40 te betalen weer met ziggo contact gezocht via de mail want ziggo is heel moeilijk te bereiken , ik vindt een slechte reklame van ziggo en zal het ook wel vertellen , dat mensen niet serieus genomen worden bij ziggo
Hopelijk kan het gebruikers forum wat voor mijn doen het is gewoon een bureaucratische organisatie bij ziggo .
Gr : J.A.de Ruiter