Op 28/08/2021 Ziggo opgezegd via de KPN. Krijg nog steeds de rekening. Klacht

joop27

Forum Gebruiker
Berichten
2
Goede middag
Op 28/08/2021 is mijn abonnement op gezegd via de KPN dat beëindigd zal worden op 28/09/2021 begin oktober alles terug gestuurd
en ook ontvangen daar kreeg eerst een laatste rekening van € 49,79 wat ik nog moest betalen volgens Ziggo wat ook niet klopt want ik heb mijn factuur betaald tot 30/09/2021 ziggo contact gehad volgens ziggo is het niet opgezegd ,contact met KPN gehad volgens KPN is dat wel op28/08/2021 gebeurd ,KPN zal dat oplossen tot mijn grote verbazing weer een rekening van ziggo a € 79,40 te betalen weer met ziggo contact gezocht via de mail want ziggo is heel moeilijk te bereiken , ik vindt een slechte reklame van ziggo en zal het ook wel vertellen , dat mensen niet serieus genomen worden bij ziggo
Hopelijk kan het gebruikers forum wat voor mijn doen het is gewoon een bureaucratische organisatie bij ziggo .
Gr : J.A.de Ruiter
 
Waarom heb je niet gewoon zelf opgezegd bij Ziggo ? Nu zit KPN er telkens bij tussen, en wordt het al gauw een welles / nietes verhaal.
Bij de facturen goed opletten, het abonnement betaal je in het voren, het verbruik pas achteraf. Bij Ziggo volgen bij eventuele veranderingen in het abonnement, de financiële consequentie's daarvan vaak pas de volgende maand op de factuur. Vaak wordt er dan alsnog iets verrekend met voorgaande maanden.
Op dit forum lees je vaak dat zolang alles goed werkt, je liever niets moet veranderen bij Ziggo, zo gauw je wel wat verandert wil er in de administratie helaas nog wel eens wat mis gaan. Diverse voorbeelden daarvan zijn op dit forum te vinden.
Veel succes er mee !
P.S. Tip / advies: Het helpt erg voor de leesbaarheid van je bericht, als je hier en daar eens een lange zin eindigt met een punt, en vervolgens een nieuwe zin begint met een hoofdletter.
 
Waarom heb je niet gewoon zelf opgezegd bij Ziggo ? Nu zit KPN er telkens bij tussen, en wordt het al gauw een welles / nietes verhaal.

Omdat men overstapt van provider en er vaak diensten gemigreerd moeten worden zoals bijv. telefonie, dan mag je zelfs helemaal niet opzeggen bij een provider want dan kom je mogelijk langere tijd zonder dienstverlening te zitten. Daarom hebben providers onderling die overstap dienst.

Als je kunt bewijzen dat je bij KPN hebt aangegeven dat je van Ziggo komt en diensten gemigreerd moesten worden kan Ziggo zich niet verschuilen achter smoesjes. Neem contact op met @Webcare Ziggo en laat die het maar uitzoeken.

Komt daar geen bevredigend antwoord uit, dan kun je altijd nog zeggen, ik betaal het niet en het op een zaak laten aankomen. Mijn inziens heeft ziggo geen poot om op te staan.
 
Bedankt voor uw reactie
Ik heb ook contact destijds genomen maar er is mijn verteld bij ziggo dat ik het zelf niet op kon zeggen omdat ik mijn telefoonrekening mede wilde nemen zodoende heb kpn dat gedaan ,
Ik ga wel vervolg stappen zetten bijv consumenten bond radar en kassa mijn zoon wilde naar ziggo heb ik gelukkig kennen afraden ,ziggo is nog niet van mijn af .ik zal het ook iedereen ontraden om naar ziggo te gaan zoveel ellende van deze club
Gr Joop
 
Ik zou het balletje bij KPN leggen..wel leveren..maar niet opzeggen? Foutief doorgeven?..
 
Als joop nu zijn telefoon via KPN heeft, moet het toch zijn doorgegeven, er is dan immers een nummer geporteerd van Ziggo naar KPN.
 
Maar als je overname service van KPN hebt gebruikt ,dan moet je ook bij KPN zijn

van KPN forum. de de link forum
Het kan helaas zo zijn dat de overstapservice niet goed gaat, ondanks dat in jouw bevestiging vermeld staat. Als dat ook bij jou het geval is, dan verzoek ik je vriendelijk om het abonnement bij Ziggo alsnog zelf op te zeggen en een mail te sturen naar [email protected]. Vermeld in je mail het volgende: het klantnummer van KPN KPN, uitleg + bewijs (facturen Ziggo en opzegbevestiging van Ziggo). Je krijgt vanuit onze administratie binnen 5 werkdagen een terugkoppeling.
 
Goede middag
Op 28/08/2021 is mijn abonnement op gezegd via de KPN dat beëindigd zal worden op 28/09/2021 begin oktober alles terug gestuurd
en ook ontvangen daar kreeg eerst een laatste rekening van € 49,79 wat ik nog moest betalen volgens ziggo wat ook niet klopt want ik heb mijn factuur betaald tot 30/09/2021 ziggo contact gehad volgens ziggo is het niet opgezegd ,contact met KPN gehad volgens KPN is dat wel op28/08/2021 gebeurd ,KPN zal dat oplossen tot mijn grote verbazing weer een rekening van ziggo a € 79,40 te betalen weer met ziggo contact gezocht via de mail want ziggo is heel moeilijk te bereiken , ik vindt een slechte reklame van ziggo en zal het ook wel vertellen , dat mensen niet serieus genomen worden bij ziggo
Hopelijk kan het gebruikers forum wat voor mijn doen het is gewoon een bureaucratische organisatie bij ziggo .
Gr : J.A.de Ruiter
Ik neem aan dat je van de opzegging bij Ziggo door KPN een bevestiging gehad hebt via Ziggo. Toen ik destijds overging van KPN naar Ziggo stuurde die KPN meteen een bericht dat mijn abonnement met ingang van een datum opgezegd was met de vraag of dat goed was want anders werd dit geannuleerd.
 
Maar als je overname service van KPN hebt gebruikt ,dan moet je ook bij KPN zijn

van KPN forum. de de link forum

Daar ben ik het niet mee eens, als de telefoon gemigreerd is betekend dit dat Ziggo deze opzegging en tgelijkertijd migratie toch echt heeft ontvangen.

Als blijkt dat Ziggo dit niet goed verwerkt kan het ze een enorme boete van de ACM opleveren.
 
Terug
Bovenaan