H
Hebbes
Gaar wordt je van die irritante "verkoopsters" van Ziggo die je telefonisch benaderen om weer 'n product aan te smeren. Tot zelfs tijdens het avondeten bellen je ze op. Er wordt op de dag gebeld en bellen s avonds ijskoud terug.. Zeg je tegen dat mens dat je al EL hebt, verteld ze er rustig bij dat ze niet in het systeem kan kijken. Nemen ze de nummers mee naar huis en proberen ze het in de avond nog maar eens?? Dus die telefoon van Ziggo gebruik ik maar niet meer, stekker eruit en het is lekker rustig.
Van de week voor de gein weer de stekker erin en toevallig kregen we weer telefoontje van 'n "medewerkster" voor 'n actie. Nou is het klaar met de telefonie van Ziggo...
Nog meer mensen met ervaring
Van de week voor de gein weer de stekker erin en toevallig kregen we weer telefoontje van 'n "medewerkster" voor 'n actie. Nou is het klaar met de telefonie van Ziggo...
Nog meer mensen met ervaring

Laatst bewerkt door een moderator:
