• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Ook Ziggo heeft maling aan Bel-me-niet

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Hebbes
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
H

Hebbes

Gaar wordt je van die irritante "verkoopsters" van Ziggo die je telefonisch benaderen om weer 'n product aan te smeren. Tot zelfs tijdens het avondeten bellen je ze op. Er wordt op de dag gebeld en bellen s avonds ijskoud terug.. Zeg je tegen dat mens dat je al EL hebt, verteld ze er rustig bij dat ze niet in het systeem kan kijken. Nemen ze de nummers mee naar huis en proberen ze het in de avond nog maar eens?? Dus die telefoon van Ziggo gebruik ik maar niet meer, stekker eruit en het is lekker rustig.
Van de week voor de gein weer de stekker erin en toevallig kregen we weer telefoontje van 'n "medewerkster" voor 'n actie. Nou is het klaar met de telefonie van Ziggo...
Nog meer mensen met ervaring???
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Je kan ook voortaan de het gesprek niet meer aannemen als er geen nummer in het display staat. Verwacht je een belangrijk telefoontje dan neem je alleen dan op.
Maak dit wel duidelijk aan bekenden dat je niet opneemt dat wannneer ze zonder nummer herkenning bellen je de telefoon niet aanneemt.
Bij Vodafone is trouwens de code wanneer het nummer standaard geblokkeert is voor het te bellen nummer eerst *31# in te voeren en het nummer wordt wel meegezonden.(ik weet niet of dit bij alle providers zo is) Je zou dit kunnen doorgeven aan bekenden van je als ze je bellen dus eerst indien ze met Vodafone bellen voor jou nummer die code in te voeren.
 
Je kan ook voortaan de het gesprek niet meer aannemen als er geen nummer in het display staat. Verwacht je een belangrijk telefoontje dan neem je alleen dan op.
Maak dit wel duidelijk aan bekenden dat je niet opneemt dat wannneer ze zonder nummer herkenning bellen je de telefoon niet aanneemt.
Bij Vodafone is trouwens de code wanneer het nummer standaard geblokkeert is voor het te bellen nummer eerst *31# in te voeren en het nummer wordt wel meegezonden.(ik weet niet of dit bij alle providers zo is) Je zou dit kunnen doorgeven aan bekenden van je als ze je bellen dus eerst indien ze met Vodafone bellen voor jou nummer die code in te voeren.
Dat klopt ook wel wat je zegt, maar het is toch te krankzinnig voor woorden dat men schijt heeft aan het bel-me-niet register. Na het eind van het gesprek gaan ze me er op wijzen hoe bel-me-niet werkt.
 
Dat klopt ook wel wat je zegt, maar het is toch te krankzinnig voor woorden dat men schijt heeft aan het bel-me-niet register. Na het eind van het gesprek gaan ze me er op wijzen hoe bel-me-niet werkt.


Weet je trouwens wel hoe het werkt? Ik kan het niet vinden op de website van Bel me niet, maar als je klant bent van Ziggo mogen ze je gewoon bellen. Daar helpt het register niet voor.

Zelf heb ik mij niet geregistreerd. En ik krijg bijna nooit een belletje van een telemarketing firma. Ik sta nl. allang op de zwarte lijst van die mensen.
 
Ik heb een bel-me-niet knopje op mijn telefoon. Het is een rood hoorn knopje en als ik daar op druk hoor ik niemand meer... Heel handig moet ik je zeggen...

Maar idd het bel-me-niet reg. gaat niet op voor klanten van een bedrijf (of als je klant bent geweest), die mogen ze gewoon lastig vallen....

zie ook: https://www.consuwijzer.nl/Ik_wil_a..._Register_Toch_word_ik_gebeld_wat_kan_ik_doen


Inderdaad daar staat het.
Ik gebruik trouwens nooit het rode hoornknopje. Ik sta de mensen gewoon uiterst vriendelijk te woord. Het is voor die mensen ook gewoon hun werk. Ik zal echter nooit, maar dan ook echt nooit, ingaan op hun voorstellen. En daarmee pak ik hun baas.
 
Inderdaad daar staat het.
Ik gebruik trouwens nooit het rode hoornknopje. Ik sta de mensen gewoon uiterst vriendelijk te woord. Het is voor die mensen ook gewoon hun werk. Ik zal echter nooit, maar dan ook echt nooit, ingaan op hun voorstellen. En daarmee pak ik hun baas.

Ik ben ook heel vriendelijk en zeg dan ook heel netjes dat ik het gesprek beeindig en geen van de voorstellen accepteer, en vraag om een bevestiging dat ik geen van de producten toe gestuurd krijg.
 
Ik ben ook heel vriendelijk en zeg dan ook heel netjes dat ik het gesprek beeindig en geen van de voorstellen accepteer, en vraag om een bevestiging dat ik geen van de producten toe gestuurd krijg.
Ik ben nog vriendelijker, telefoon eruit gegooid :wink:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan