• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Ook maar eens een pluim voor UPC!

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Jorkah
  • Startdatum Startdatum
J

Jorkah

Na, ook voor mij, veel negatieve ervaringen met UPC, nu ook eens een goede.
Afgelopen zondag doen de helft van mijn zenders het niet goed, blokkerig beeld en storend geluid. Signaalkwaliteit gecontroleerd en die wisselde nogal (tussen 25 en 75%), ook direct aangesloten in meterkast, zelfde probleem.

Maandagochtend met UPC gebeld en probleem uitgelegd. In plaats van, wat ik op een ander adres ervaren had, stuurden ze dit keer direct een buitenmonteur, de volgende dag al zelfs!! Ik hoefde er dus ook geen halve dag voor niks voor thuis te zitten. Nadat de monteur klaar was heeft hij mij gebeld en verteld wat er stuk was. 's Avonds gekeken en beeld was weer perfect.

Conclusie: Binnen een dag geholpen, goed geinformeerd en op de hoogte gehouden en een snelle afhandeling.
Ik ben in ieder geval blij met deze gang van zaken!

Jorkah
 
Dan heb je een goeie medewerker aan de lijn gehad die wel verstand van zaken heeft

Want de gemiddelde gebruikers daarzo die weten van niks of ze hebben een briefje bij de hand

Maar gelukkig dat het natuurlijk opgelost is bij jullie
 
Ook hier wel eens problemen maar mijn ervaring is dat wanneer je de WebCare vriendelijk verzoekt dit op te lossen dat je meestal de zelfde dag al antwoordt hebt en dat het probleem binnen notime is op gelost.


Dus ook van mij een pluim hoor!! ;)
 
Ik lees regelmatig dat er nog al wat te klagen is over Upc wat me dan opvalt dat er een kleine groep is die altijd klaagt, de meeste van deze klagers zullen dit ook doen bij hun energiebedrijf, de krant enz.
Ik wil hier grrag onze ervaringen met Upc vermelden, we hebben al sinds 2000 telefoon van upc (Prioryty) dit werkt altijd al die tijd nog geen uur er uit door storingen, in mei 2007 ook internet erbij (easy) alles ging precies zoals beloofd, de datum dat de modem zou komen en ook de tijd dat men beloofde terug te bellen, 'savonds internet met een kwartier aan de gang snelheid was zoals beloofd, november j.l. kregen we problemen met internet gebeld en het bleek dat er een en ander vervagen moest worden, afspraak gemaakt en de monteur was er op de afgesproken tijd.
Onlangs overgegaan naar een xl-pakket die van 53 euro met de pace dr7111 kabels aangesloten (coax en hdmi) en aangezet en meteen perfect beeld ook ondemand werkt als een trein.
Wat heel belangrijk is volgens mij dat men wel moet weten wat men wil
 
mr di zei:
Ik wil hier grrag onze ervaringen met Upc vermelden, we hebben al sinds 2000 telefoon van upc (Prioryty) dit werkt altijd al die tijd nog geen uur er uit door storingen
Dat denk je :-). Bel je 24u per dag?
 
Er zullen waarschijnlijk wel veel mensen jaloers zijn dat het bij ons wel goed werkt, ik heb in al die tijd en dat is ruim 10 jaar nog niet voor 5euro gebeld met de helpdesk.
Ook zijn we in deze periode een aantal keren overgestapt van abonnementsvorm in dit alle keren zonder de minste problemen.
Wat misschien wel belangrijk is om te vermelden dat hier toen Upc het van Gelrevision overnam een heel nieuw en modern netwerk lag, vandaar dat we hier altijd als een van de eerste plaatsen nieuwe diensten krijgen zoals digitale tv fiberpower enz.
 
mr di zei:
Ik lees regelmatig dat er nog al wat te klagen is over Upc wat me dan opvalt dat er een kleine groep is die altijd klaagt, de meeste van deze klagers zullen dit ook doen bij hun energiebedrijf, de krant enz.
Ik wil hier grrag onze ervaringen met Upc vermelden, we hebben al sinds 2000 telefoon van upc (Prioryty) dit werkt altijd al die tijd nog geen uur er uit door storingen, in mei 2007 ook internet erbij (easy) alles ging precies zoals beloofd, de datum dat de modem zou komen en ook de tijd dat men beloofde terug te bellen, 'savonds internet met een kwartier aan de gang snelheid was zoals beloofd, november j.l. kregen we problemen met internet gebeld en het bleek dat er een en ander vervagen moest worden, afspraak gemaakt en de monteur was er op de afgesproken tijd.
Onlangs overgegaan naar een xl-pakket die van 53 euro met de pace dr7111 kabels aangesloten (coax en hdmi) en aangezet en meteen perfect beeld ook ondemand werkt als een trein.
Wat heel belangrijk is volgens mij dat men wel moet weten wat men wil
Maar omdat het bij u steeds goed werkt ,
kunnen er bij andere mensen wel grote problemen zijn.
 
Buiten het feit dat een pluim uitdelen aan een dienst of bedrijf waar je voor betalen moet,op zijn minst een beetje raar is,kan het zeker zo zijn dat je na een problematische periode,wanneer alles het doet zoals het moet,je dit wil ventileren.

Wat betreft de zogenaamde kleine groep klagers,
De upc centers lopen vol met deze kleine groep klagers.Er zijn toch wel problemen bij deze kleine groep klagers,zoals verkeerde fakturen,denk aan te hoog,ongevraagd afsluiten van diensten bij een abo verandering etc.

Eigenlijk is het aanpassen van je kontrakt naar een extra dienst al een riskante onderneming.Vaak betaal je de eerste paar maanden teveel abonnements geld,wat dan in deeltjes wel weer verrekend word.
Zo heb ik bij 3x veranderen ook 3x geen pakket voordeel toegekend gekregen.Hier moest ik toch echt meerdere malen voor bellen.
Overigens zal ik niet snel een klaag topic openen,en zou je mij dus als niet klager beschouwen die nooit problemen kent.

De waarheid is echter anders...
 
Terug
Bovenaan