Ook KPN voegt streamingdienst BBC NL+ toe aan aanbod

Nog een reclamezender streamingapp erbij
Natuurlijk met reclame maar je hoeft niet te kijken natuurlijk. Doen wij ook niet.
Wel even gekeken wat het is maar ook ik vind reclame akelig.
Ze moeten toch ergens van bestaan. Bovendien zijn andere streamingdiensten ook niet per se reclamevrij.
Eigenlijk alleen nog als je extra diep in de buidel wilt tasten.
 
Natuurlijk met reclame maar je hoeft niet te kijken natuurlijk. Doen wij ook niet.
Wel even gekeken wat het is maar ook ik vind reclame akelig.
Ze moeten toch ergens van bestaan. Bovendien zijn andere streamingdiensten ook niet per se reclamevrij.
Eigenlijk alleen nog als je extra diep in de buidel wilt tasten.
Inderdaad moeten ze ergens van bestaan, dat snap ik ook wel. Maar zoveel reclame is gewoon echt niet leuk meer. 🤬 Ik kijk regelmatig naar ITV, daar hebben ze natuurlijk ook reclame. 4 blokken van max 2 minuten per uur. Dat vind ik redelijk. Maar op de nl tv is het om de 20 minuten 8 minuten reclame plus promo's over hoe leuk het volgende maand wordt.
 
Terug
Bovenaan