A
apO
Hallo allen,
Ik wil hiermee ook eens een positief geluid neerzetten. Zoals ieder had kunnen lezen kon ik plots geen VPN verbinding maken en na een paar keer bellen en zelfs een mail naar Chello lag het volgens Chello aan mijn pc en stond ik op het punt om naar een andere ISP over te stappen. Echter heb ik via dit forum contact gehad met een (goede) UPC medewerker en na wat heen en weer pm-en en vandaag een kleine 15 min bellen is het lek boven gekomen en blijkt mijn modem de boosdoener. Kijk het kan dus echt wel met UPC, je moet (helaas) wel de juiste personen tegenkomen. Ik ben in ieder geval heel blij dat mijn probleem is opgelost en BEDANK hierbij de bewuste UPC medewerker Engbur!!!!!!!
Groet,
apO
Ik wil hiermee ook eens een positief geluid neerzetten. Zoals ieder had kunnen lezen kon ik plots geen VPN verbinding maken en na een paar keer bellen en zelfs een mail naar Chello lag het volgens Chello aan mijn pc en stond ik op het punt om naar een andere ISP over te stappen. Echter heb ik via dit forum contact gehad met een (goede) UPC medewerker en na wat heen en weer pm-en en vandaag een kleine 15 min bellen is het lek boven gekomen en blijkt mijn modem de boosdoener. Kijk het kan dus echt wel met UPC, je moet (helaas) wel de juiste personen tegenkomen. Ik ben in ieder geval heel blij dat mijn probleem is opgelost en BEDANK hierbij de bewuste UPC medewerker Engbur!!!!!!!

Groet,
apO
Maar in geval het niet goed komt weet ik Engbur te vinden 


