• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Ook eens een positief geluid!!

  • Onderwerp starter Onderwerp starter apO
  • Startdatum Startdatum
A

apO

Hallo allen,

Ik wil hiermee ook eens een positief geluid neerzetten. Zoals ieder had kunnen lezen kon ik plots geen VPN verbinding maken en na een paar keer bellen en zelfs een mail naar Chello lag het volgens Chello aan mijn pc en stond ik op het punt om naar een andere ISP over te stappen. Echter heb ik via dit forum contact gehad met een (goede) UPC medewerker en na wat heen en weer pm-en en vandaag een kleine 15 min bellen is het lek boven gekomen en blijkt mijn modem de boosdoener. Kijk het kan dus echt wel met UPC, je moet (helaas) wel de juiste personen tegenkomen. Ik ben in ieder geval heel blij dat mijn probleem is opgelost en BEDANK hierbij de bewuste UPC medewerker Engbur!!!!!!! ;D

Groet,
apO
 
BrammeS zei:
Het nieuwe modem heb je ook daadwerkelijk al?

Ehhhh nee dat niet. Maar de afspraak/datum staat al en een vorige keer is dat ook netjes nagekomen, dus heb er wel vertrouwen in. :) Maar in geval het niet goed komt weet ik Engbur te vinden ;)
 
apO zei:
Ehhhh nee dat niet. Maar de afspraak/datum staat al en een vorige keer is dat ook netjes nagekomen, dus heb er wel vertrouwen in. :) Maar in geval het niet goed komt weet ik Engbur te vinden ;)

Even aanvullen, monteur is gekomen volgens afspraak en heeft niet alleen een nieuwe modem geplaatst maar ook de aansluitingen in de meterkast vervangen en.... alles werkt weer naar behoren!
 
Woensdag 21/11: problemen met inloggen op "accountbeheer E-mail" >:(
Woensdag 21/12 19.15 uur: mailtje verstuurd via het contactformulier. ???
Donderdag 22/11 11.00 uur: >:(mailtje van Chello terug waarin een oplossing en een toezegging van een bevestigingsbrief. ::)
Donderdagavond 22/11: probleem opgelost. ;D
Vrijdag 23/11: bevestigingsbrief ontvangen. :)

Alles werkt weer. ;)
 
linda zei:
Woensdag 21/12 19.15 uur: mailtje verstuurd via het contactformulier. ???
Donderdag 22/11 11.00 uur: >:(mailtje van Chello terug waarin een oplossing en een toezegging van een bevestigingsbrief. ::)
Donderdagavond 22/11: probleem opgelost. ;D
Vrijdag 23/11: bevestigingsbrief ontvangen. :)

Dat is idd heel erg positief. Je mailt op 21/12 je probleem, en op 22/11 is het al opgelost. ;D ;)
 
BrammeS zei:
Dat is idd heel erg positief. Je mailt op 21/12 je probleem, en op 22/11 is het al opgelost. ;D ;)

Ja, grappig inderdaad, maar het blijft natuurlijk wel klasse! :6 :6
 
Terug
Bovenaan