• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Ontzettend slechte klantenservice Ziggo

Status
Niet open voor verdere reacties.
X

Xizer

Ik wil toch even mijn ongenoegen uitspreken over de verschrikkelijk slechte service die Ziggo naar zijn klanten levert.

Wanneer je ze telefonisch probeert te bereiken hang je élke keer, en werkelijk écht élke keer eerst een half uur in de wacht á 10 cent p/m + kosten voor je telefoon om dan vervolgens een onnozel persoon aan de lijn te krijgen die je belooft iets uit te zoeken en erop terug te komen maar vervolgens toch nooit meer wat laat horen.

Probeer je het via het formulier op de website krijg je te zien dat je binnen (een toch wel royale) 48 uur antwoord krijgt, echter tot nu toe en we zijn intussen een week verder nog altijd geen bericht terug.

Ik heb alweer spijt dat ik ben overgestapt, wat een ellende!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
tja

Ik wil toch even mijn ongenoegen uitspreken over de verschrikkelijk slechte service die Ziggo naar zijn klanten levert.

Wanneer je ze telefonisch probeert te bereiken hang je élke keer, en werkelijk écht élke keer eerst een half uur in de wacht á 10 cent p/m + kosten voor je telefoon om dan vervolgens een onnozel persoon aan de lijn te krijgen die je belooft iets uit te zoeken en erop terug te komen maar vervolgens toch nooit meer wat laat horen.

Probeer je het via het formulier op de website krijg je gewoon geen antwoord terug.

Ik heb alweer spijt dat ik ben overgestapt, wat een ellende!

Of je belt het gratis telefoon nummer 1200.
Dit werkt erg goed, en als er wat is bellen ze gewoon terug
Prima service van Ziggo :applause:
 
Maar wat is nu je klacht...over de service van helpdesk of over je aansluiting. :oops:
 
Ik kan alleen maar zeggen dat ik zeer tevreden ben over de ziggo klantenservice.
Ik woon in een appartementencomplex van 244 woningen en heb al inmiddels bij diversen mensen ziggo problemen opgelost waar overigens in vrijwel alle gevallen het probleem niet bij ziggo maar bij hunzelf lag.
Meestal ondeugdelijke kabels,pluggen instellingen enz....
Al die keren dat ik naar de helpdesk heb gebeld stond men mij zeer vriendelijk en deskundig te woord.
Ik vind inmiddels dat met de fout te snel en te dikwijls bij ziggo legt wat jaren geleden inderdaad zo was maar tegenwoordig gaat het perfect.

Ter vermelding alvast""ïk heb geen enkele relatie met ziggo als alleen dat ik klant ben"" geen aandelen familie of wat dan ook heb ik bij ziggo. :applause:
 
Ik wil toch even mijn ongenoegen uitspreken over de verschrikkelijk slechte service die Ziggo naar zijn klanten levert.

Wanneer je ze telefonisch probeert te bereiken hang je élke keer, en werkelijk écht élke keer eerst een half uur in de wacht á 10 cent p/m + kosten voor je telefoon om dan vervolgens een onnozel persoon aan de lijn te krijgen die je belooft iets uit te zoeken en erop terug te komen maar vervolgens toch nooit meer wat laat horen.

Probeer je het via het formulier op de website krijg je te zien dat je binnen (een toch wel royale) 48 uur antwoord krijgt, echter tot nu toe en we zijn intussen een week verder nog altijd geen bericht terug.

Ik heb alweer spijt dat ik ben overgestapt, wat een ellende!

Hallo Xizer,

Jammer om te moeten lezen dat je deze ervaring met onze klantenservice hebt, mijn excuses hiervoor.
Graag wil ik je helpen met het oplossen van je probleem en/of vraag. Als je middels PB je vraag/probleem, klantnummer + postcode en huisnummer stuurt, zal ik je z.s.m. helpen.
 
en anders @ziggowebcare, die zijn vaak wel vlot. Hoef je ook niet aan de lijn te blijven als het onverhoopt wel langer duurt. En ze kunnen het meeste zelf oplossen.
Edit: al ingehaald door snelle jelle
 
Hallo Xizer,

Jammer om te moeten lezen dat je deze ervaring met onze klantenservice hebt, mijn excuses hiervoor.
Graag wil ik je helpen met het oplossen van je probleem en/of vraag. Als je middels PB je vraag/probleem, klantnummer + postcode en huisnummer stuurt, zal ik je z.s.m. helpen.
Hi Jelle,

Ik heb exact hetzelfde probleem als Xizer, ben pas overgestapt, internet geactiveerd en nu valt de verbinding na 30 secconden weg. ik ben zelf een ervaren it-er en heb naar alle mogelijke oplossingen gekeken, maar het werkt niet. Het lijkt op een configuratie fout van de modem of een hardwarematige probleem.
Ik heb dus net als Xizer Ziggo helpdesk telefonisch proberen te bereiken, maar na 25 minuten werd de verbinding verbroken, pogingen daarna waren ook mislukt met de melding later terug te bellen. Ook via internet heb ik mijn probleem en klacht voorgelegd en ook daar heb ik geen antwoord op.

Het gratis nummer werkt alleen als je via ziggo netwerk aan het bellen bent en als je storing hebt dan kan je meestal ook niet via dat netwerk bellen. Dus aan gratis nummer heb je ook 3x niks.

Als je mij ook verder kan helpen dan graag.
groetjes
Iftagar
 
Jelle heeft mijn vraag via PB beantwoord, waarvoor dank. :thumb up:

Vandaag viel overigens ook plots na een week een antwoord via de mail in de bus. Toeval.... ???

Anyway, opgelost!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan