Ik wil toch even mijn ongenoegen uitspreken over de verschrikkelijk slechte service die Ziggo naar zijn klanten levert.
Wanneer je ze telefonisch probeert te bereiken hang je élke keer, en werkelijk écht élke keer eerst een half uur in de wacht á 10 cent p/m + kosten voor je telefoon om dan vervolgens een onnozel persoon aan de lijn te krijgen die je belooft iets uit te zoeken en erop terug te komen maar vervolgens toch nooit meer wat laat horen.
Probeer je het via het formulier op de website krijg je te zien dat je binnen (een toch wel royale) 48 uur antwoord krijgt, echter tot nu toe en we zijn intussen een week verder nog altijd geen bericht terug.
Ik heb alweer spijt dat ik ben overgestapt, wat een ellende!
Wanneer je ze telefonisch probeert te bereiken hang je élke keer, en werkelijk écht élke keer eerst een half uur in de wacht á 10 cent p/m + kosten voor je telefoon om dan vervolgens een onnozel persoon aan de lijn te krijgen die je belooft iets uit te zoeken en erop terug te komen maar vervolgens toch nooit meer wat laat horen.
Probeer je het via het formulier op de website krijg je te zien dat je binnen (een toch wel royale) 48 uur antwoord krijgt, echter tot nu toe en we zijn intussen een week verder nog altijd geen bericht terug.
Ik heb alweer spijt dat ik ben overgestapt, wat een ellende!
Laatst bewerkt door een moderator: