M
Muiz
Goedenavond allen.
in september het all in 1 pakket aangevraagd incl digitale televisie
netjes gebeld door n mevrouw voor de installatie, alleraardigste man kwam alles installeren.perfect !!!!
gelijk de kaart van de digitale televisie ingevuld en opgestuurd met als aanvullend pakket Sport (eurosprt II motorsports ESPN etc etc)
ben een enorme motorfan vandaar.
na 4 weken plost geen ontvangst meer , proefperiode afgelopen...... :shock:
sindsdien niks meer, wat ik ook doe , gebruiksaanwijzing doorgelopen...etc
2 x klacht ingediend met alle uitleg....geen reactie :evil::censored:
echt uren aan de telefoon geprobeerd iemand te bereiken....:censored: komt er dus niet door :evil:
ben ten einde raad.....wie kan mij verder helpen,:giveup:
een wanhopige motorsportfanaat:cry:
in september het all in 1 pakket aangevraagd incl digitale televisie
netjes gebeld door n mevrouw voor de installatie, alleraardigste man kwam alles installeren.perfect !!!!
gelijk de kaart van de digitale televisie ingevuld en opgestuurd met als aanvullend pakket Sport (eurosprt II motorsports ESPN etc etc)
ben een enorme motorfan vandaar.
na 4 weken plost geen ontvangst meer , proefperiode afgelopen...... :shock:
sindsdien niks meer, wat ik ook doe , gebruiksaanwijzing doorgelopen...etc
2 x klacht ingediend met alle uitleg....geen reactie :evil::censored:
echt uren aan de telefoon geprobeerd iemand te bereiken....:censored: komt er dus niet door :evil:
ben ten einde raad.....wie kan mij verder helpen,:giveup:
een wanhopige motorsportfanaat:cry: