• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

ontvangst digitale televisie E19 melding

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Muiz
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
M

Muiz

Goedenavond allen.

in september het all in 1 pakket aangevraagd incl digitale televisie
netjes gebeld door n mevrouw voor de installatie, alleraardigste man kwam alles installeren.perfect !!!!
gelijk de kaart van de digitale televisie ingevuld en opgestuurd met als aanvullend pakket Sport (eurosprt II motorsports ESPN etc etc)
ben een enorme motorfan vandaar.

na 4 weken plost geen ontvangst meer , proefperiode afgelopen...... :shock:
sindsdien niks meer, wat ik ook doe , gebruiksaanwijzing doorgelopen...etc
2 x klacht ingediend met alle uitleg....geen reactie :evil::censored:
echt uren aan de telefoon geprobeerd iemand te bereiken....:censored: komt er dus niet door :evil:

ben ten einde raad.....wie kan mij verder helpen,:giveup:

een wanhopige motorsportfanaat:cry:
 
Heb je helemaal geen digitale tv meer of mis je alleen het extra zender pakket?
 
sinds vanmiddag weer alles up to date incl sportpakket.

:pompom::pompom::pompom:

heb wel een tip opgevolgd van dit forum om opnieuw aan te melden.

klacht dus verholpen:applause:
 
Hoi,

Waar kan ik opnieuw aanmelden, op de website ? Ik mis ook al enkele dagen Sport1 ?



sinds vanmiddag weer alles up to date incl sportpakket.

:pompom::pompom::pompom:

heb wel een tip opgevolgd van dit forum om opnieuw aan te melden.

klacht dus verholpen:applause:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan