P
PVA
Wij hebben thuis al een tijd digitale tv, nu is het zo dat we een nieuwe ontvanger hebben gekregen omdat we over zijn gestapt op alles in 1. Nu zit hier ook weer een nieuwe smartcard bij. Nu werken beide smartcards gewoon, alleen moeten we voor die nieuwe nog een aanmeld kaart opsturen. Betekent dit dat die oude smartcard dan wordt geblokkeerd? Of kunnen we nu beide smartcards gebruiken (en dus op 2 tv's digitale zenders bekijken)?
En wat als we eredivisielive aanvragen, komt die dan op 1 smartcard? of op allebei?
BVD,
En wat als we eredivisielive aanvragen, komt die dan op 1 smartcard? of op allebei?
BVD,
