Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.
Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
De Humax 5050C een echte "alleskunner" lees de diverse threads op dit forum er maar op na.
Hiermee kun je twee zenders opnemen en de derde bekijken (zelfs met timeshift).
De ontvanger wordt ook niet zo warm en is erg stil.
Ik vindt de beeldkwaliteit erg goed.
Maar beeldkwaliteit is subjectief en je zult voor je zelf uit moeten maken of deze goed genoeg is voor jouw doeleinden.
bekijk goed de referenties op internet per apparaat, de ene zweert bij samsung, de andere bij humax..... dus laat je goed informeren, want alle HD(DD) hebben hun voor en nadelen. En belangrijk, ga in de winkel kijken en proberen............