• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Ontvang geen email meer.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Berichten
5.048
Internet
  1. Odido
Digitale TV
  1. Ziggo
Gedurende een aantal weken (sinds 1 dec denk ik) ontvang ik geen email meer. Deze avond nog uitgebreid getest vanuit mijn werk en vanaf een gmail-adres. Niets komt meer aan. Ik gebruik een gentoo-peecee als router en dus fetchmail als popper en procmail als splitser. Het fetchmailen gaat goed (met m'n @home emailadres als login) en ik heb al m'n submailgroepen doorzocht of daar staat de mail niet in. Waar is dat spul dan gebleven? Ook op webmail.ziggo.nl kan ik de handel niet terug vinden... Iemand een idee?

Gert.
 
Kan het niet zijn dat het lokaal op je eigen server na het poppen verdwijnt? Heb je poppen al eens uitgezet en dan kijken of er wel iets in je mailbox bij Ziggo/@home komt?

Als je via webmail een bericht naar jezelf stuurt, komt dat wel in je inbox terecht? Als dat er dan instaat misschien daarna even poppen om te zien of dat wel goed gaat ?
 
Is al weer gefixed. De veroorzaker bleek een nieuwere versie van procmail te zijn die net iets meer environment in z'n .procmailrc wilde hebben. :wink:

Gert.
 
De mail stond gewoon lokaal (ergens in ~/.maildir/new) omdat hij niet wist in welke mailbox het moest...

Gert.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan