- Berichten
- 5.048
- Internet
- Odido
- Digitale TV
- Ziggo
Gedurende een aantal weken (sinds 1 dec denk ik) ontvang ik geen email meer. Deze avond nog uitgebreid getest vanuit mijn werk en vanaf een gmail-adres. Niets komt meer aan. Ik gebruik een gentoo-peecee als router en dus fetchmail als popper en procmail als splitser. Het fetchmailen gaat goed (met m'n @home emailadres als login) en ik heb al m'n submailgroepen doorzocht of daar staat de mail niet in. Waar is dat spul dan gebleven? Ook op webmail.ziggo.nl kan ik de handel niet terug vinden... Iemand een idee?
Gert.
Gert.
