• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

onterechte foutmelding too many connections

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Ceewhat
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
C

Ceewhat

Olla!

Sinds vandaag krijg ik ineens de melding in newzleecher unable to logon: server response: 400 too many concurrent connections, you're allowed 4
echter, ik ben met 3 aangemeld, en nog steeds blijft deze melding in beeld. vorige week hier totaal geen problemen mee gehad

iemand enig idee wat dit zou kunnen zijn?
ik gebruik casema.news.nl port 119
met oude gebruikers gegevens dus [email protected] + psswd

Thnx alvast!
C
 
Ik heb dus exact het zelfde probleem!

Ik maak normaal gesproken gebruik van Grabit, maar ook met bijvoorbeeld Newsleecher heb ik hetzelfde probleem.

Weet iemand de oorzaak van dit probleem en beter nog: hoe dit op te lossen?
 
Dit komt wel eens voor als 1 van je verbindingen blijft hangen. Je newsclient verbreekt dan en start een nieuwe verbinding, maar de newsserver ziet nog wel die ene verbinding staan en heeft dus dan meer van 4 verbindingen en laat geen nieuwe meer toe. Dit komt wel eens voor bij slechte of trage verbinding.

Maar je kunt ook proberen om in plaats van de casema newsserver die van Ziggo te gebruiken (of tegelijk). Daarvoor moet je wel een @ziggo.nl emailadres hebben. Die kun je zelf aanmaken op mijn-ziggo. Dan kun je met dit emailadres inloggen op news.ziggo.nl. Je zou dan totaal met 8 verbindingen kunnen werken, 4 op news.casema.nl en 4 op news.ziggo.nl
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan