J
Jean
En ja hoor, in april een factuur ontvangen waarbij ik eigenlijk al een halve maand onterchte kosten betalen moest (immers als tester 3 maanden gratis abo PLUS film 1 en sport 1 )
Nu in mei:
Digitale TV - Royaal met HDTV DVR 23/04-30/04 -2,91
3 maanden korting UPC Digitale TV
21/05 16,80 Abonnement Film1 en Sport1 i.c.m. Tele2 Voetbal Premium
01/05-31/05 -4,34 3 maanden korting Film1 en Sport1
21/05 2,82 Digitale TV - Royaal met HDTV DVR
01/05-08/05 -2,82 3 maanden korting UPC Digitale TV 21/05 12,46 Totaal 26,22
Hier klopt dus niks van. Sowieso rare bedragen, maar ik heb de brief die ik als tester kreeg voor me liggen en daar staat duidelijk dat het drie maanden gratis is (en ook film 1 en sport 1 worden apart vermeld als zijnde gratis)
Toch nu al 26 euro voor deze maand en 14 van de vorige maand = 40 euro teveel betaald /onterecht betaald.
Ergste vind ik dat ik nu zelf een kopie van de brief moet gaan maken en die weer moet opsturen. De mevrouw vd helpdesk kon geen creditering maken / zag niks in het systeem staan en kon ook niks met het referentienr vd brief.
Graag een reactie vd paar medetesters vd HD DVR, hebben jullie hetzelfde op jullie factuur ?
Nu in mei:
Digitale TV - Royaal met HDTV DVR 23/04-30/04 -2,91
3 maanden korting UPC Digitale TV
21/05 16,80 Abonnement Film1 en Sport1 i.c.m. Tele2 Voetbal Premium
01/05-31/05 -4,34 3 maanden korting Film1 en Sport1
21/05 2,82 Digitale TV - Royaal met HDTV DVR
01/05-08/05 -2,82 3 maanden korting UPC Digitale TV 21/05 12,46 Totaal 26,22
Hier klopt dus niks van. Sowieso rare bedragen, maar ik heb de brief die ik als tester kreeg voor me liggen en daar staat duidelijk dat het drie maanden gratis is (en ook film 1 en sport 1 worden apart vermeld als zijnde gratis)
Toch nu al 26 euro voor deze maand en 14 van de vorige maand = 40 euro teveel betaald /onterecht betaald.
Ergste vind ik dat ik nu zelf een kopie van de brief moet gaan maken en die weer moet opsturen. De mevrouw vd helpdesk kon geen creditering maken / zag niks in het systeem staan en kon ook niks met het referentienr vd brief.
Graag een reactie vd paar medetesters vd HD DVR, hebben jullie hetzelfde op jullie factuur ?
