• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Onterechte facturering testers HD DVR, opletten dus !

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Jean
  • Startdatum Startdatum
J

Jean

En ja hoor, in april een factuur ontvangen waarbij ik eigenlijk al een halve maand onterchte kosten betalen moest (immers als tester 3 maanden gratis abo PLUS film 1 en sport 1 )
Nu in mei:
Digitale TV - Royaal met HDTV DVR 23/04-30/04 -2,91
3 maanden korting UPC Digitale TV
21/05 16,80 Abonnement Film1 en Sport1 i.c.m. Tele2 Voetbal Premium
01/05-31/05 -4,34 3 maanden korting Film1 en Sport1
21/05 2,82 Digitale TV - Royaal met HDTV DVR
01/05-08/05 -2,82 3 maanden korting UPC Digitale TV 21/05 12,46 Totaal 26,22

Hier klopt dus niks van. Sowieso rare bedragen, maar ik heb de brief die ik als tester kreeg voor me liggen en daar staat duidelijk dat het drie maanden gratis is (en ook film 1 en sport 1 worden apart vermeld als zijnde gratis)
Toch nu al 26 euro voor deze maand en 14 van de vorige maand = 40 euro teveel betaald /onterecht betaald.

Ergste vind ik dat ik nu zelf een kopie van de brief moet gaan maken en die weer moet opsturen. De mevrouw vd helpdesk kon geen creditering maken / zag niks in het systeem staan en kon ook niks met het referentienr vd brief.

Graag een reactie vd paar medetesters vd HD DVR, hebben jullie hetzelfde op jullie factuur ?
 
Ben ik echt de enige tester met een verkeerde factuur ?
Heb ik weer...
 
Jean zei:
Ben ik echt de enige tester met een verkeerde factuur ?
Heb ik weer...

Nee hoor. Ook bij mij hebben ze deze fout gemaakt op de faktuur (alleen niet op die van april, maar op die van mei).
Ik heb een faktuur ontvangen van 2 weken april + de gehele maand mei.
Kosten € 43,43 (excl. BTW)! :thumbsdownangry:
Bovendien hebben ze mijn Digital TV pack + extra channel pack en de gebruikskosten voor UPC mediabox HDTV beëindigd (zo staat het op de faktuur) en voor dit geheel € 4,62 (excl. btw) in mindering gebracht.

Ik heb meteen UPC gebeld op het 020-nummer voor testers.
De man die ik aan de telefoon kreeg heeft me later teruggebeld en verteld dat hij dit niet meteen op kon lossen.
Hij heeft een werkbon aangemaakt voor de Administratie en dan zou het bedrag weer gecrediteerd worden bij de volgende faktuur.
Afwachten dus of dit daadwerkelijk gaat gebeuren.................

Ik zou bovendien na een maand een telefoontje krijgen van een UPC medewerker of dat ik de box wil behouden.
Ook hiervan heb ik niets meer vernomen. Heb wel elke keer netjes de enquete ingevuld.
 
mmm de 3 = 1 gratis actie is niet goed gefactureerd bij iedereen, maar de HDDVR testers dus ook.
zou men te snel deze acties geintroduceerd hebben ? je zou het haast wel gaan denken...
 
En ja hoor, in april een factuur ontvangen waarbij ik eigenlijk al een halve maand onterchte kosten betalen moest (immers als tester 3 maanden gratis abo PLUS film 1 en sport 1 )
Nu in mei:
Digitale TV - Royaal met HDTV DVR 23/04-30/04 -2,91
3 maanden korting UPC Digitale TV
21/05 16,80 Abonnement Film1 en Sport1 i.c.m. Tele2 Voetbal Premium
01/05-31/05 -4,34 3 maanden korting Film1 en Sport1
21/05 2,82 Digitale TV - Royaal met HDTV DVR
01/05-08/05 -2,82 3 maanden korting UPC Digitale TV 21/05 12,46 Totaal 26,22

Hier klopt dus niks van. Sowieso rare bedragen, maar ik heb de brief die ik als tester kreeg voor me liggen en daar staat duidelijk dat het drie maanden gratis is (en ook film 1 en sport 1 worden apart vermeld als zijnde gratis)
Toch nu al 26 euro voor deze maand en 14 van de vorige maand = 40 euro teveel betaald /onterecht betaald.
Hallo Jean,

Ik had je gegevens nog dus ben zo vrij geweest om e.e.a. even na te kijken. De factuur klopt in jouw geval inderdaad niet.

Op 8/5 jl. hebben we getracht het door jou gemelde probleem met Video On Demand op te lossen door het abonnement te beeindigen en direct weer te activeren.

Hierbij is echter de korting voor drie maanden abonnementsgeld niet opnieuw geactiveerd. Omdat de gebruikerstest inmiddels voorbij is is dit ook niet meer mogelijk. Ik heb daarom vandaag een eenmalige korting toegekend van drie maanden abonnementsgeld HD DVR Royaal + Film1/Sport1 minus de reeds toegekende korting (zie factuur van mei). Per saldo ontvang je op deze manier dus toch de toegezegde drie maanden korting. Deze wordt op de volgende factuur verrekend.

Ik hoop dat het zo naar tevredenheid is opgelost, mocht je nog vragen hebben stuur me dan maar een pb.
 
Wassily-UPC zei:
Hallo Jean,

Ik had je gegevens nog dus ben zo vrij geweest om e.e.a. even na te kijken. De factuur klopt in jouw geval inderdaad niet.

Op 8/5 jl. hebben we getracht het door jou gemelde probleem met Video On Demand op te lossen door het abonnement te beeindigen en direct weer te activeren.

Hierbij is echter de korting voor drie maanden abonnementsgeld niet opnieuw geactiveerd. Omdat de gebruikerstest inmiddels voorbij is is dit ook niet meer mogelijk. Ik heb daarom vandaag een eenmalige korting toegekend van drie maanden abonnementsgeld HD DVR Royaal + Film1/Sport1 minus de reeds toegekende korting (zie factuur van mei). Per saldo ontvang je op deze manier dus toch de toegezegde drie maanden korting. Deze wordt op de volgende factuur verrekend.

Ik hoop dat het zo naar tevredenheid is opgelost, mocht je nog vragen hebben stuur me dan maar een pb.

Beste Wassily, ik zie de volgende factuur met belangstelling tegemoet. Ik hoop dat het dan in orde is. Jij enorm bedankt voor je moeite !
 
Allen,

Bij foutieve facturen of onduidelijkheid over je factuur kan je altijd een PM naar mij sturen. Ook als je een tester bent pak ik dit graag op.

Als ik een PM ontvang over een factuur zal ik de factuur voor je nakijken en zo nodig corrigeren.
Je ontvangt dan een terugkoppeling per PM en indien nodig neem ik telefonisch contact met je op.

Wanneer je een PM stuurt vergeet dan niet om je klantnummer of postcode en huisnummer te vermelden.
 
Jezper-UPC zei:
Allen,

Bij foutieve facturen of onduidelijkheid over je factuur kan je altijd een PM naar mij sturen. Ook als je een tester bent pak ik dit graag op.

Als ik een PM ontvang over een factuur zal ik de factuur voor je nakijken en zo nodig corrigeren.
Je ontvangt dan een terugkoppeling per PM en indien nodig neem ik telefonisch contact met je op.

Wanneer je een PM stuurt vergeet dan niet om je klantnummer of postcode en huisnummer te vermelden.

Hallo Jezper,

Helaas is de foutieve faktuur niet gecorrigeerd.
Ik heb je een PM gestuurd.
Hopelijk kun je me hierbij helpen.
Alvast bedankt voor de moeite.
 
Aconda zei:
Hallo Jezper,

Helaas is de foutieve faktuur niet gecorrigeerd.
Ik heb je een PM gestuurd.
Hopelijk kun je me hierbij helpen.
Alvast bedankt voor de moeite.

Hallooooo, is er iemand van UPC die mij kan helpen, please?
 
Terug
Bovenaan