• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

onterecht factureren on demand

  • Onderwerp starter Onderwerp starter kvanheugten
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
K

kvanheugten

Ik ben er recent achter gekomen dat ik onterecht gefactureerd wordt voor demand films die ik niet kijk/ gekeken heb.


De films worden gekeken als ik helemaal niet thuis ben, op het werk, op vakantie, kinderen thuis etc. Ook is de ontvanger (cisco) voorzien van een code.


Ook worden er films gekeken 3 in 5 minuten tijd, wat mij ook erg vreemd lijkt. de tijden waar er gekeken worden verschillen ook enorm, s'morgens, s'middags en s'avonds. Ik heb twee kinderen en maar 1 tv in de woonkamer lijkt mij erg onlogisch dat ik dan midden op de dag een pikante film ga zitten kijken.


Ik heb nu al meerdere malen met Ziggo gebeld maar kom er gewoon niet doorheen, zij blijven zeggen dat zij geen fouten hierin kunnen maken. Echter wordt er gewoon niet serieus naar mijn zaak gekeken.


Ik ben mijn rekeningen gaan nakijken en blijkt dat ik al 2,5 jaar betaal voor films die ik niet kijk. Eerlijks halve gezegd dat het ook stom van mij is geweest dit niet eerder beter gecontroleerd te hebben,echter alles wordt automatisch afgeschreven en je gaat er van uit dat dit goed gebeurt. het gaat om een bedrag van 3500 euro.


ik heb inmiddels een nieuwe smartcard en er wordt nu niets meer afgeschreven ik ga ervan uit dat mijn smartcard op de een of andere manier gehackt is.
graag zou ik in contact komen met mensen die dit ook hebben meegemaakt en hoe zij dit hebben aangepakt. Ik ben ten einde raad......
 
Heb je misschien ooit in het verleden een decoder inclusief de smartcard verkocht? Dan is de kans groot dat iemand jou smartcard gebruikt om films te kijken.

Log eens in op Mijn Ziggo en bekijk hoeveel smartcards er op jou abonnement staan. Vergelijk dit met de smartcards in jou huis inclusief de smartcard nummers.

Kijk wel even bij MIJN ZIGGO > MIJN GEGEVENS > MIJN PRODUCTEN
want onder MIJN ZIGGO > MIJN INSTELLINGEN > SMARTCARD staat sinds kort dat je er geen geactiveerde smartcards hebt. Dat was bij mij tenminste het geval, en hoorde ik al meer mensen hier over klagen.

Maar als er een smartcard is die op jou abonnement staat, maar die jij niet hebt, is de kans dus groot dat iemand anders lekker jou kosten films bestelt.
 
Ik ben er recent achter gekomen dat ik onterecht gefactureerd wordt voor demand films die ik niet kijk/ gekeken heb.


De films worden gekeken als ik helemaal niet thuis ben, op het werk, op vakantie, kinderen thuis etc. Ook is de ontvanger (cisco) voorzien van een code.


Ook worden er films gekeken 3 in 5 minuten tijd, wat mij ook erg vreemd lijkt. de tijden waar er gekeken worden verschillen ook enorm, s'morgens, s'middags en s'avonds. Ik heb twee kinderen en maar 1 tv in de woonkamer lijkt mij erg onlogisch dat ik dan midden op de dag een pikante film ga zitten kijken.


Ik heb nu al meerdere malen met ziggo gebeld maar kom er gewoon niet doorheen, zij blijven zeggen dat zij geen fouten hierin kunnen maken. Echter wordt er gewoon niet serieus naar mijn zaak gekeken.


Ik ben mijn rekeningen gaan nakijken en blijkt dat ik al 2,5 jaar betaal voor films die ik niet kijk. Eerlijks halve gezegd dat het ook stom van mij is geweest dit niet eerder beter gecontroleerd te hebben,echter alles wordt automatisch afgeschreven en je gaat er van uit dat dit goed gebeurt. het gaat om een bedrag van 3500 euro.


ik heb inmiddels een nieuwe smartcard en er wordt nu niets meer afgeschreven ik ga ervan uit dat mijn smartcard op de een of andere manier gehackt is.
graag zou ik in contact komen met mensen die dit ook hebben meegemaakt en hoe zij dit hebben aangepakt. Ik ben ten einde raad......

Heb je hierover contact opgenomen met de helpdesk ? Heb je gecontroleerd welke smartcards aan je klantnummer gekoppeld zijn (controle via mijn ziggo)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan