S
sanook
Onlangs heeft UPC ons abusievelijk 3 dagen afgesloten. Op dinsdagmiddag werkte zowel TV (analoog + digitaal), internet en telefonie niet meer. Voor 5 uur gebeld om dit te melden maar was op dat moment niet thuis dus kon niet met 100% zekerheid zeggen of de plug toevallig uit de aansluiting in de meterkast gevallen was. Uiteraard was dat niet het geval dus toen ik thuis kwam weer direct gebeld en al snel werd duidelijk dat een monteur vermoedelijk het verkeerde huisnummer had afgesloten, want de buren zouden afgesloten moeten zijn. Het duurde notabene tot donderdag tot er iemand kon komen om dit op te lossen en daarvoor moest mijn vrouw ook nog een halve dag vrij nemen. Dit vind ik absurd, want er is hier geen sprake van een storing of overmacht, het is gewoon een fout van de monteur. Een fout kan gemaakt worden maar stel dan alles in het werk om de fout te herstellen, en daar is UPC in gebreke gebleven vind ik, door pas op de 3e dag een monteur te sturen.
Nu krijg ik weliswaar de 3 dagen dubbel vergoed op mijn factuur voor alle producten, maar ik zou ook een vergoeding willen voor de halve dag die mijn vrouw vrij moest nemen + een evt extra vergoeding voor de gemaakte stommiteit van ze. Heeft iemand ervaring met dit soort dingen, zou ik enige kans maken als ik hiervoor een klacht indien bij UPC ?
Nu krijg ik weliswaar de 3 dagen dubbel vergoed op mijn factuur voor alle producten, maar ik zou ook een vergoeding willen voor de halve dag die mijn vrouw vrij moest nemen + een evt extra vergoeding voor de gemaakte stommiteit van ze. Heeft iemand ervaring met dit soort dingen, zou ik enige kans maken als ik hiervoor een klacht indien bij UPC ?
