• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Ontbrekende Film1 kanalen op je Horizon doos? Even geduld a.u.b.

Berichten
2.994
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Film1 draait op dit moment overuren om de gratis aanbieding van 6 maanden Film1 voor iedereen in orde krijgen. Bij sommigen ontbreken bepaalde Film1 kanalen [bij mij Film1 Series]. UPC en Film1 zijn op de hoogte van dit probleem en er wordt aan gewerkt. Volgens de HD gaan UPC en Film1 er van uit dat het tot woensdag a.s. kan duren tot alle problemen opgelost zijn.

Problemen met Film1 On Demand kunnen op dit moment ook voorkomen. Hier wordt ook aan gewerkt.
 
Ik heb dus 6 maanden gratis Film1, maar Film1 Series staat op zwart. Klopt het dat je Film 1 Series niet gratis krijgt?
 
the-chief zei:
Ik heb dus 6 maanden gratis Film1, maar Film1 Series staat op zwart. Klopt het dat je Film 1 Series niet gratis krijgt?

Nee, Film1 Series hoort er wel bij. Zoals bovengemeld staat, UPC & Film1 zijn op de hoogte van dit probleem en er wordt aan gewerkt.
 
HP Deskjet zei:
Nee, Film1 Series hoort er wel bij. Zoals bovengemeld staat, UPC & Film1 zijn op de hoogte van dit probleem en er wordt aan gewerkt.
Wat heeft Film1 hiermee te maken dan?
Lijkt mij gewoon dat UPC de boel goed moet openzetten.
 
Jemig...heb ik weer! doordat kanaal 103 ontbrak heeft de monteur bij mij gister een nieuwe box opgehaald waardoor ik nu al 24 uur naar code 1090 zit te kijken omdat deze op afstand geactiveerd moet worden wat 48 uur kan duren.....jammer dat dit dus niet bekend is bij elke monteur, hy is in totaal 4 uur bezig geweest en heeft het niet werkend achtergelaten...
 
Snap best dat het druk is. Maar heb al 5 jaar film 1. Altijd voor betaald. En nu sta ik op zwart... baal daar best van.
 
Ik had ook al een Film1 abonnement en vind het best jammer dat ik op dit moment geen Film1 series kan kijken. Is het nog bij niemand opgelost?
 
Net even gekeken, maar Series staat nog steeds op zwart. De rest doet het goed...
 
Terug
Bovenaan