- Berichten
- 885
- Internet
- Ziggo
- Digitale TV
- Ziggo
Begin deze maand heb ik afscheid genomen van mijn vaste telefoonlijn via Multikabel omdat wij deze zelf toch nooit gebruikten. Die 100 Euro per jaar weet ik wel andere leuke dingen mee te doen.
Alle familie, vrienden en kennissen heb ik een mail gestuurd met onze mobiele nummers en laten weten dat onze vaste lijn was komen te vervallen.
Toch zullen er altijd mensen zijn die proberen te bellen op het oude nummer.
Nu valt het mij op dat als ik dat nummer nu bel alles 'dood' blijft.
Het kan toch niet zo veel moeite zijn voor MK om even een melding door te geven als 'het nummer wat u heeft gebeld is niet meer in gebruik' of het bekende 'tu-lu-tu' toontje?
Ik vind dit eigenlijk best wel slordig..
Eric
Alle familie, vrienden en kennissen heb ik een mail gestuurd met onze mobiele nummers en laten weten dat onze vaste lijn was komen te vervallen.
Toch zullen er altijd mensen zijn die proberen te bellen op het oude nummer.
Nu valt het mij op dat als ik dat nummer nu bel alles 'dood' blijft.
Het kan toch niet zo veel moeite zijn voor MK om even een melding door te geven als 'het nummer wat u heeft gebeld is niet meer in gebruik' of het bekende 'tu-lu-tu' toontje?
Ik vind dit eigenlijk best wel slordig..
Eric