L
leonos
Ik merk de laatste tijd dat het beeld op verschillende zenders wel goed scherp is in het midden, maar aan de zijkanten of hoeken van het beeld erg wazig in diverse scenes. Programmas waarbij je dit zeer duidelijk ziet zijn wie is de mol of zojuist bij sbs6, rijdende rechter. Maar ook bij andere programma's zie ik dit verschijnsel. Ik heb zojuist ook met de app tegelijk gekeken naar de rijdende rechter, maar ook in de app precies hetzelfde als op tv. Rare is dat de logos in de hoeken wel scherp blijven.
Netflix of rtlZ hebben dat probleem niet. Dus mijn conclusie is dat het niet aan de televisie ligt omdat het ook in de horizon app duidelijk zichtbaar is. Is het mss een camera issue van de opnames (dat ze goedkopere camera's gebruiken)
Zijn er andere die dit ook hebben gemerkt?
Netflix of rtlZ hebben dat probleem niet. Dus mijn conclusie is dat het niet aan de televisie ligt omdat het ook in de horizon app duidelijk zichtbaar is. Is het mss een camera issue van de opnames (dat ze goedkopere camera's gebruiken)
Zijn er andere die dit ook hebben gemerkt?
Laatst bewerkt door een moderator: