• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Ons internet is opeens erg traag

Status
Niet open voor verdere reacties.
M

Martyn

Wij hebben een Ziggo Alles-in-1 Plus abonnement, met een (theoretische) snelheid van 60 mbit/s. Normaal gesproken halen wij via ons Wifi modem een snelheid van 5 tot 10 mbit/s, maar sinds een week is onze snelheid opeens gezakt naar 0,2 mbit/s tot 1 mbit/s. Dit is het geval op alle computers in huis, dus daar zal het niet aan liggen.

Wij hebben overigens een modem van Ubee, en een router van Sitecom.

Wij hebben verder zelf niets veranderd aan onze opstelling, hoe kan het zijn dat onze snelheid opeens zo laag is? En wat kunnen wij hieraan doen?

Alvast bedankt,

Martyn
 
Als je de bekabeling gecontroleerd hebt zou ik zeggen, de helpdesk bellen.
 
Is dit bekabeld of draadloos? Indien draadloos probeer dan eens een ander wifi kanaal.

Test het bekabeld rechtstreeks op het modem met een andere kabel om te kijken of het iets met Ziggo heeft te maken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan