S
SylvanD
Ik ben eigenlijk nog geen gebruiker van Ziggo internet dus ik weet niet of ik hier wel terecht kan met mijn vraag/opmerking, maar ik probeer het gewoon.
Na vorige week voor !derde! maal een alles in 1 pakket van ziggo aangevraagd te hebben, lijkt het nog steeds niet mogelijk te zijn om klant te worden bij ziggo. De eerste keer dat ik een aanvraag indiende was op 21 september. Wegens de migratie van @home naar ziggo kon ik pas op 1 oktober de welkomstbrief verwachten. Geen probleem. Echter op 1 oktbober nog geen brief ontvangen. Na een kleine 45 minuten wachttijd bij de klantenservice kreeg ik te horen dat ik helemaal geen order had geplaatst. Om iets meer controle over de zaak te hebben heb ik vervolgens bij t-fortelecom een alles in 1 pakket aangeschaft. Dit zou binnen 8 werkdagen geactiveerd moeten zijn. Na ongeveer tien dagen heb ik contact opgenomen met ziggo omdat ik nog geen signaal had. Weer bleek er geen order in het systeem te staan. Ik heb toen telefonisch nogmaals de order geplaats en voor 22-10-2008 een afspraak gemaakt met de monteur van ziggo, deze zou tussen 08:00 en 13:00 uur bij mij zijn. Zoals ik al verwachtte was er geen monteur te bekennen. Nogmaals heb ik vervolgens contact gehad met ziggo om te vragen of ze mij niet telefonisch de activatiecodes konden doorgeven. Het signaal van de modem is nu namelijk al wel actief. Dit was echter niet mogelijk want de codes zijn ook bij ziggo nog niet bekend.
Uiteraard begin ik inmiddels erg moedeloos te worden. Donderdag heeft een medewerker van Ziggo een mail verstuurd naar iemand waarvan ik de naam niet mocht weten zodat ik binnen 48 uur een activatiecode en wachtwoord zou krijgen. 24 uur later voor de zekerheid nog even gebeld en uiteraard nog geen codes beschikbaar. Morgen is de laatste kans voor Ziggo en ik ben er bang voor dat ik toch naar een andere provider zal moeten switchen. Wat betekent dat ik weer minimaal twee weken zonder internet zit.
Al met al geen goede binnenkomer voor Ziggo.
Heeft iemand een idee hoe ik snel aan de activatiecodes kan komen?
Alvast bedankt voor eventuele hulp!
Na vorige week voor !derde! maal een alles in 1 pakket van ziggo aangevraagd te hebben, lijkt het nog steeds niet mogelijk te zijn om klant te worden bij ziggo. De eerste keer dat ik een aanvraag indiende was op 21 september. Wegens de migratie van @home naar ziggo kon ik pas op 1 oktober de welkomstbrief verwachten. Geen probleem. Echter op 1 oktbober nog geen brief ontvangen. Na een kleine 45 minuten wachttijd bij de klantenservice kreeg ik te horen dat ik helemaal geen order had geplaatst. Om iets meer controle over de zaak te hebben heb ik vervolgens bij t-fortelecom een alles in 1 pakket aangeschaft. Dit zou binnen 8 werkdagen geactiveerd moeten zijn. Na ongeveer tien dagen heb ik contact opgenomen met ziggo omdat ik nog geen signaal had. Weer bleek er geen order in het systeem te staan. Ik heb toen telefonisch nogmaals de order geplaats en voor 22-10-2008 een afspraak gemaakt met de monteur van ziggo, deze zou tussen 08:00 en 13:00 uur bij mij zijn. Zoals ik al verwachtte was er geen monteur te bekennen. Nogmaals heb ik vervolgens contact gehad met ziggo om te vragen of ze mij niet telefonisch de activatiecodes konden doorgeven. Het signaal van de modem is nu namelijk al wel actief. Dit was echter niet mogelijk want de codes zijn ook bij ziggo nog niet bekend.
Uiteraard begin ik inmiddels erg moedeloos te worden. Donderdag heeft een medewerker van Ziggo een mail verstuurd naar iemand waarvan ik de naam niet mocht weten zodat ik binnen 48 uur een activatiecode en wachtwoord zou krijgen. 24 uur later voor de zekerheid nog even gebeld en uiteraard nog geen codes beschikbaar. Morgen is de laatste kans voor Ziggo en ik ben er bang voor dat ik toch naar een andere provider zal moeten switchen. Wat betekent dat ik weer minimaal twee weken zonder internet zit.
Al met al geen goede binnenkomer voor Ziggo.
Heeft iemand een idee hoe ik snel aan de activatiecodes kan komen?
Alvast bedankt voor eventuele hulp!
Wij niet.