M
marsje
Hd kan echt een stuk beter ,
vrijdag nieuw modem ontvangen ivm overgang van (perfect werkend ) 25Mb naar 60 Mb internet
en ja die activatie van max 30 min bleek na 4 uur nog niet te werken , resultaat geen internet en geen telefoon, dus genoodzaakt om die prutsers van HD te bellen :'(
het meisje wat ik aan de lijn kreeg kon niks anders dan de standaard antwoorden op lepelen ( wij zijn er om ... en activatie kan ... duren) en ook doodleuk zeggen dat alles in het systeem geactiveerd is .. dus afwachten ,
en idd zaterdag ochtend wel internet met de ongelovelijke snelheid ven max 7 Mb down en 1,2 MB up .
dus weer een poging gedaan om het via HD op te lossen .
De Meneer die ik toen kreeg vertelde dat eea niet !!
geactiveerd was en dat de verkeerde config file gestuurd was en hij zou dit handmatig doen .
zondag nog steeds NIET goed zelfs telefoon was uit ! resultaat : zelf aan het klooien gegaan , blijkt simpele oorzaak in de standaard instellenigen van de Thomson twg 870u te zijn na dit aangepast te hebben werkt het een stuk beterder , 56Mb van de 60 en 5,7 van de 6 ,
WAAROM konden die prutsers van de HD dit niet zeggen terwijl ik hun netjes alle vreemde dingen heb uitgelegd ?
nu weer veel geld aan telefoon kwijt.
nee ze sturen liever een monteur dan dat ze eens een keer zich echt verdiepen in de materie
probleem is opgelost maar niet dankzij de pruts afdeling .
elk ander bedrijf zou zulk onkundig personeel ontslaan maar UPC niet want zo melk je je trouwe klanten tenminste nog wat verder uit.

vrijdag nieuw modem ontvangen ivm overgang van (perfect werkend ) 25Mb naar 60 Mb internet
en ja die activatie van max 30 min bleek na 4 uur nog niet te werken , resultaat geen internet en geen telefoon, dus genoodzaakt om die prutsers van HD te bellen :'(
het meisje wat ik aan de lijn kreeg kon niks anders dan de standaard antwoorden op lepelen ( wij zijn er om ... en activatie kan ... duren) en ook doodleuk zeggen dat alles in het systeem geactiveerd is .. dus afwachten ,
en idd zaterdag ochtend wel internet met de ongelovelijke snelheid ven max 7 Mb down en 1,2 MB up .
dus weer een poging gedaan om het via HD op te lossen .
De Meneer die ik toen kreeg vertelde dat eea niet !!
geactiveerd was en dat de verkeerde config file gestuurd was en hij zou dit handmatig doen .zondag nog steeds NIET goed zelfs telefoon was uit ! resultaat : zelf aan het klooien gegaan , blijkt simpele oorzaak in de standaard instellenigen van de Thomson twg 870u te zijn na dit aangepast te hebben werkt het een stuk beterder , 56Mb van de 60 en 5,7 van de 6 ,
WAAROM konden die prutsers van de HD dit niet zeggen terwijl ik hun netjes alle vreemde dingen heb uitgelegd ?
nu weer veel geld aan telefoon kwijt.nee ze sturen liever een monteur dan dat ze eens een keer zich echt verdiepen in de materie
probleem is opgelost maar niet dankzij de pruts afdeling .
elk ander bedrijf zou zulk onkundig personeel ontslaan maar UPC niet want zo melk je je trouwe klanten tenminste nog wat verder uit.


