• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

onkunde hd medewerkers

  • Onderwerp starter Onderwerp starter marsje
  • Startdatum Startdatum
M

marsje

Hd kan echt een stuk beter ,

vrijdag nieuw modem ontvangen ivm overgang van (perfect werkend ) 25Mb naar 60 Mb internet
en ja die activatie van max 30 min bleek na 4 uur nog niet te werken , resultaat geen internet en geen telefoon, dus genoodzaakt om die prutsers van HD te bellen :'(

het meisje wat ik aan de lijn kreeg kon niks anders dan de standaard antwoorden op lepelen ( wij zijn er om ... en activatie kan ... duren) en ook doodleuk zeggen dat alles in het systeem geactiveerd is .. dus afwachten ,
en idd zaterdag ochtend wel internet met de ongelovelijke snelheid ven max 7 Mb down en 1,2 MB up .
dus weer een poging gedaan om het via HD op te lossen .
De Meneer die ik toen kreeg vertelde dat eea niet !!??? :o geactiveerd was en dat de verkeerde config file gestuurd was en hij zou dit handmatig doen .
zondag nog steeds NIET goed zelfs telefoon was uit ! resultaat : zelf aan het klooien gegaan , blijkt simpele oorzaak in de standaard instellenigen van de Thomson twg 870u te zijn na dit aangepast te hebben werkt het een stuk beterder , 56Mb van de 60 en 5,7 van de 6 ,



WAAROM konden die prutsers van de HD dit niet zeggen terwijl ik hun netjes alle vreemde dingen heb uitgelegd ? >:( nu weer veel geld aan telefoon kwijt.

nee ze sturen liever een monteur dan dat ze eens een keer zich echt verdiepen in de materie
probleem is opgelost maar niet dankzij de pruts afdeling .

elk ander bedrijf zou zulk onkundig personeel ontslaan maar UPC niet want zo melk je je trouwe klanten tenminste nog wat verder uit.

>:(
 
Ze zijn nog op zoek naar medewerkers bij UPC. Misschien iets voor jou?
 
marsje zei:
...blijkt simpele oorzaak in de standaard instellenigen van de Thomson twg 870u te zijn na dit aangepast te hebben werkt het een stuk beterder...

Mag ik vragen wat je hebt aangepast? Misschien handig om te weten, ook voor toekomstige gebruikers. Scheelt wellicht een aantal dure telefoontjes naar de helpdesk.
 
UPC wil liever niet dat klanten bellen want een helpdesk opzetten kost een hoop geld. Alleen de kwaliteit/ kwantiteit verhouding is moeilijk. Een helpdesk wil zsm een klant helpen, de calltijden moeten laag zijn en medewerkers worden zo opgeleid. Daardoor gaat de kwaliteit nog wel eens verloren. Medewerkers worden of niet goed getraind of ze hebben gewoon te weinig kennis/ tijd om dit op te lossen.

Om een heel callcenter te vullen met allemaal goed opgeleide mensen is moeilijk. Maar ik snap je irritatie. Ik heb het zelf ook meegemaakt en het is soms echt bizar welke tegenstrijdige dingen mensen zeggen.
 
Nee niks voor mij omdat ik niet voor amerikaanse geldwolven wil werken en indien er iemand het zelfde heeft wil ik dit graag in een pm ui de doeken doen maar nee ik deel dit niet omdat er ook HD medewerkers actief zijn hier en UPC mag zijn eigen zooi uitzoeken ben er klaar mee ( hd bedoel ik dan)

wil wel kwijt dat de intial scan frequency hierbij van belang is
 
Als je daarmee bedoelt de 192.168.100.1/gscan.asp en dan de juiste startfrequentie ingeven: da's allang besproken in andere topics.
 
Dit betreft de Thomson WiFi modem Inloggen op het modem en de Initial DS Frequentie instellen op de juiste frequentie zoals besproken in eerdere Topics (308000000 voor Rotterdam e.o. en 306750000 voor rest Nederland) ::)
 
marsje zei:
Nee niks voor mij omdat ik niet voor amerikaanse geldwolven wil werken en indien er iemand het zelfde heeft wil ik dit graag in een pm ui de doeken doen maar nee ik deel dit niet omdat er ook HD medewerkers actief zijn hier en UPC mag zijn eigen zooi uitzoeken ben er klaar mee ( hd bedoel ik dan)

wil wel kwijt dat de intial scan frequency hierbij van belang is

Kijk, toen ik dit topic begon te lezen kon ik nog enige sympathie opbrengen voor je, maar na dit laatste bericht gelezen te hebben is die sympathie als sneeuw voor de zon verdwenen. Ik zal je proberen uit te leggen waarom.

Jij post hier een probleem en je hoopt daarmee steun (en/of directe hulp) te ontvangen van ons, althans daar ga ik vanuit want anders is je post sowieso een zinloze exercitie. Als jou dan vervolgens wordt gevraagd om de oplossing te geven voor een probleem waar kennelijk meer mensen tegenaan lopen die dit modem krijgen, dan kom je met dit l*lverhaal, want een nettere term heb ik daar even niet voor kunnen bedenken.

Het lijkt me dan ook zinvol dat als jij nog eens een probleem hebt, dat je daar alleen je partner (of whatever) mee lastig gaat vallen en niet ons, want jij hebt kennelijk van de bedoeling van dit forum geen barst begrepen.

Met dank overigens aan Luminard en loosoft voor het geven van de oplossing bij het door die egoist geschetste probleem. ;)

Edit: dit forumgedeelte is natuurlijk wel een soort afvoerputje, maar dan nog blijf ik bij mijn standpunt dat je een eventuele oplossing voor een probleem hoort te delen met iedereen hier.
 
offtopic
Als je de selectieprocedure eens meemaakt van UPC dan wil je er ook niet werken.
 
Terug
Bovenaan