B
BertramB
Ondanks het verhogen van de snelheid naar 120/12 Mbps door Ziggo blijft de downloadsnelheid bij mij (bekabeld) steken op 90 Mbps.
Ik gebruik het Ubee EVW 3200 routermodem van Ziggo en in mijn laptop zit een Realtek Ethernet kaart (Realtek PCIe GBE Family Controller)
met daartussen een cat 5E kabel.
Zit in één van beide apparaten een beperking tot 100 Mbps? Ik kan er nl. niets over vinden...
Als deze apparaten wel 120 Mbps aan moeten kunnen, hoe kan ik dan mijn downloadsnelheid toch hoger krijgen?
Alvast bedankt voor jullie reactie!
(btw: waarom mag ik geen bijlage als plaatje toevoegen?)
Ik gebruik het Ubee EVW 3200 routermodem van Ziggo en in mijn laptop zit een Realtek Ethernet kaart (Realtek PCIe GBE Family Controller)
met daartussen een cat 5E kabel.
Zit in één van beide apparaten een beperking tot 100 Mbps? Ik kan er nl. niets over vinden...
Als deze apparaten wel 120 Mbps aan moeten kunnen, hoe kan ik dan mijn downloadsnelheid toch hoger krijgen?
Alvast bedankt voor jullie reactie!
(btw: waarom mag ik geen bijlage als plaatje toevoegen?)